اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۶۲
رفتار باشگاه استقلال با مدافع ملی پوش خود عجیب است.
۱۸:۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هرچند وریا غفوری در این فصل هفته های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است اما بعید است کادرفنی استقلال ندانند که چه بازیکن با کیفیتی است، بازیکنی که به گفته خیلی ها اگر آماده باشد حتی از نظر کی روش سطحی بالاتری از رامین رضاییان دارد.

وریا غفوری در این فصل با بدشانسی های زیادی روبرو شد و مصدومیت های پی در پی باعث شد او نتواند نمایش خوب خود را در ترکیب استقلال نشان بدهد اما دو بازی تیم ملی برابر چین و قطر نشان داد غفوری چه کیفیت بالایی دارد. به جز این غفوری در این فصل در بازی هایی که در ترکیب استقلال به میدان رفته هم موفق شده نمایش خوبی داشته باشد ولی مشکل اینجا است که او هفته های زیادی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است.

استقلال در نقل و انتقالات روی دانیال ماهینی و مهدی شیری نظر داشت اما آنها بعد از جدی نبودن علیرضا منصوریان تیم های جدید خود را انتخاب کردند و حالا فقط مانده رامین رضاییان که او هم به احتمال فراوان راهی تیم های اروپایی می شود و بعید است به پیشنهاد استقلال جواب مثبت بدهد.

اما نکته عجیب رفتار غیر حرفه ای باشگاه استقلال به وریا غفوری است، بازیکنی که هرچه باشد ملی پوش است اما مسوولان باشگاه حتی یک زنگ به او نزده اند و این موضوعی است که برای تیم های تحت هدایت علیرضا منصوریان یک امر کاملا عادی محسوب می شود.

اما در این بین یک سوال مهم پیش می آید، اگر رامین رضاییان استقلالی نشود و آنوقت وریا غفوری بخواهد مثل مدیران باشگاه استقلال رفتار کند، در آن صورت چه بلایی سر پست دفاع راست استقلال خواهد آمد؟

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین