اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۴۷
مهاجم جدید ذوب آهن گفت:از انتخابم خوشحالم چون با قلبم آمدم، قلعه نویی نیازی به تمجید و ستایش ندارد.
۱۷:۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت ذوب ‌آهن،مهاجم جدید ذوب آهن از پیوستن به این تیم خوشحال است و می‌گوید: از همان ابتدا همه برخوردی خوب و گرم با من داشتند از انتخابم خوشحالم چون با قلبم آمدم.

اسماعیل شریفات، اظهار داشت: اولین جلسه تمرینی که داشتیم بسیار خوب بود، در همان لحظه اول که به تیم آمدم بزرگان تیم مثل رجب زاده، حدادی و بیشتر بچه‌ها به استقبالم آمدند این برای من بسیار با ارزش بود و برخورد گرمی با من داشتند و یک حس لذت بخشی منتقل کرد از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی در خصوص پیش بینی وضعیت ذوب آهن در پایان فصل گفت: ببینید ذوب آهن یک مجموعه بزرگ است متشکل از مدیریت و کادر فنی قوی و بازیکنان خوب و با تجربه در کنار جوانان، اینجا همه آمدیم جمع شدیم تا ذوب آهن را دوباره آن گونه که مردم اصفهان همیشه انتظار آن را داشتند ببینیم.

وی افزود: به دلایل مختلفی ذوب آهن را انتخاب کردم، اول به خاطر منافع خودم، این که از لحاظ فنی بتوانم رشد داشته باشم. می دانم که ذوب آهن در فینال جام باشگاههای آسیا بوده و با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد می‌تواند این مساله را دوباره تکرار کند. دوست دارم مردم اصفهان را خوشحال کنم، اما نمی‌توانم قول خاصی بدهم ولی من و دیگر بازیکنان تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا به موفقیت‌های بزرگ دست یابیم.

شریفات با بی حاشیه خواندن تیم ذوب آهن خاطر نشان کرد: ذوب آهن تیمی است که ساختار قوی دارد، تیم بی حاشیه‌ای، از مدیریت تا بازیکنان و کادر فنی بازیکنان همگی بی حاشیه هستند و آرامش خاصی در تیم است که آن را دوست دارم. فکر می‌کنم انتخاب درست و بجایی داشتم، ذوب آهن را دوست داشتم و با تمام قلبم آن را انتخاب کردم.

وی در خصوص آمدن قلعه نویی به ذوب آهن گفت: او نیازی به تمجید و ستایش ندارد. مربی شناخته شده‌ای در ایران و در آسیا است. ذوب آهن را انتخاب کردم که زیر نظر ایشان تمرین و پیشرفت کنم تا به هر حال کمکی به فوتبالم داشته باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین