اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۲۳
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه تیمش با کمترین هزینه‌ها به موفقیت رسیده است، گفت: چرا می‌گویند کی‌روش از ناظم الشریعه ایرانی‌تر است؟
۱۵:۲۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمحمد ناظم الشریعه درباره جلسه روز گذشته اش با مسئولان کمیته فوتسال گفت: این جلسه پیرامون بررسی و تایید برنامه های شروع لیگ برتر بود. ما سال پرفشاری را در فوتسال پیش رو داریم و باید برنامه ها را مدون می کردیم. نیاز به یکسری هماهنگی ها بود که در جلسه روز گذشته صورت گرفت. قرار شد هیات رئیسه سازمان لیگ هم چهارشنبه تشکیل جلسه بدهد و این برنامه ها را بررسی کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نشستی با عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه داشتیم تا بازی های تدارکاتی را پیگیری کنیم. دنبال بازی با قزاقستان قبل از شرکت در مسابقات داخل سالن آسیا هستیم که مذاکره با این کشور ادامه دارد. از آنجا که لیگ ما پرفشار است، نمی توان اردوهای زیادی را برای تیم ملی برگزار کرد و برای همین نیاز به بازی تدارکاتی داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بلاتکلیفی تعدادی از تیم های لیگ برتری و تاثیر این بلاتکلیفی بر تیم ملی هم یادآور شد: قطعا لیگ تاثیر مستقیمی روی تیم ملی دارد. هرچه لیگ منظم‌تر باشد و تیم ها شرایط بهتری داشته باشند، بازیکنان هم با روحیه و شرایط بهتری راهی تیم ملی می شوند. متاسفانه هرسال قبل از آغاز لیگ یکسری تنش هست. البته باید مسئولان استانها هم به تیمهایشان کمک کنند تا مشکلاتشان حل شود. این کمکها لزوما مالی نیست و شامل راهکارهایی برای خروج تیمها از این وضعیت می شود.

ناظم الشریعه در ادامه صحبتهایش با خبرنگار مهر درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی و گلایه از مقایسه هایی که بین او و کارلوس کی روش انجام می شود، تاکید کرد: واقعا نمی دانم چه بگویم. قبول کنیم فوتبال و فوتسال با هم فرق می کند و نباید آنها را با هم مقایسه کرد. مطالبات فوتسال برابر با نتایجی که به دست می آوریم، صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: بعضی ها حتی اعلام کرده اند کی روش از ناظم الشریعه ایرانی تر است. از این صحبتها نسبت به خودم که فرزند ایرانم، بچه جنگم و طعم جنگ تحمیلی را چشیده ام تعجب می کنم. من در اهواز و خوزستان بوده ام، به مشکلات مالی که کشورمان با آن روبرو است آگاهم، آنوقت می گویند ایرانی نیستم. مگر گناه ما چیست؟ مگر تیم ملی را به عنوان سومی جام جهانی نرساندیم؟ چرا باید این مطالب عنوان شود که کی روش از ناظم الشریعه ایرانی تر است؟

ناظم الشریعه گفت: خیلی چیزها را نباید بگویم ولی حواسمان به بیت المال باشد. فوتسال با چه هزینه هایی موفقیت کسب می کند؟ چند نفر از بازیکنان ما برند جهانی هستند. اینها همه توسط مربیان ایرانی ساخته و به دنیا معرفی شده اند.

وی تاکید کرد: چون من ایرانی هستم، می دانم که مشکلات اقتصادی داریم و نباید «بریز و بپاش» کنیم. من اینرا می گویم. همه هم اینرا می دانند.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: فدراسیون فوتبال باید جلوی این مسائل را بگیرد. واقعا زشت است که این صحبتها مطرح می شود. اگر می خواهید ناظم الشریعه استعفا بدهد خب رُک و راست بگویید به درد نمی خورد نه اینکه بگویید ایرانی نیست.

ناظم الشریعه در پایان گفت: من و تمام بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال هم از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی خوشحالیم و امیدواریم در جام جهانی هم موفق باشیم چرا که موفقیت را لمس کرده ایم و خوشحالی مردم را دیده ایم. این احساس باعث غرور مردم می شود. ولی یادمان باشد فدراسیون باید مطالبات فوتسال را طوری برنامه ریزی کند که این گلایه ها ایجاد نشود. همانطور که توقع داریم فدراسیون دنبال حرفها را بگیرد و بی احترامی نشود، توقع داریم مطالبات بازیکنان هم پرداخت شود.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین