اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۱۸
آقای گل دو فصل اخیر فوتبال کشورمان برای لژیونر شدن باید در ابتدا بتواند رضایت مسئولان باشگاهش را جلب کند.
۱۵:۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که اخبار ضد و نقیضی درباره جدایی احتمالی مهدی طارمی از پرسپولیس و پیوستن او به تیم‌های خارجی شنیده می‌شود اما با توجه به سیاستی که مسئولان باشگاه پرسپولیس در پیش گرفته‌اند بعید به نظر می‌رسد که طارمی شانسی برای جدایی از این باشگاه و لژیونر شدن در این فصل داشته باشد. چرا که این مهاجم ملی‌پوش یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و برای جدایی نیاز به رضایتنامه دارد و با مسائل مطرح شده بعید است مدیران پرسپولیس راضی به جدایی این بازیکن شوند مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

طارمی در روزهای گذشته با تماس و دیدار حضوری و همچنین واسطه قرار دادن برخی از افراد شناخته شده در فوتبال خواستار دریافت رضایتنامه شده است اما پاسخ مسئولان پرسپولیس در جواب این درخواست منفی بوده هر چند که این بازیکن در سال منتهی به جام جهانی خیلی بی‌میل نیست تا فضای حاکم بر فوتبال خارج از کشور را تجربه کند.

وی البته روز گذشته برای گرفتن یک نامه به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت چرا که برای پرداخت مالیات قراردادش به مسئولان اداره مالیات عنوان کرده صد در صد قرارداد خود را دریافت نکرده است و از سوی سازمان مالیاتی به طارمی گفته شده تا با آوردن نامه از سوی باشگاه دقیقا مشخص شود او چه میزان از پرسپولیس دریافتی داشته تا بر اساس آن مالیات پولی که دریافت کرده را بپردازد.

از طرف دیگر حضور طارمی در ساختمان باشگاه و پیشنهادهایی که از برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا به دست این بازیکن رسیده این شائبه را به وجود آورده که این بازیکن در آستانه جدایی است اما به دلیل قراردادی که آقای گل دو فصل اخیر فوتبال کشورمان با باشگاه پرسپولیس دارد برای لژیونر شدن باید منتظر تصمیم مسئولان پرسپولیس باشد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین