اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۱۵
سرمربی تیم فوتبال دسته اولی مس کرمان گفت: به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر خود و همچنین جذب بازیکنان جدید بودیم که تا امروز مطابق برنامه حرکت کرده‌ایم.
۱۴:۴۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| احمد نخعی در گفت و گویی در مورد شرایط مس کرمان اظهار داشت: ما بر اساس لیستی که تهیه کرده‌ایم به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر خود و همچنین جذب بازیکنان جدید بودیم که تا امروز مطابق برنامه حرکت کرده‌ایم.

وی افزود: در روزهای آتی ما چند بازیکن شاخص به خصوص در دو پست دفاع وسط و مهاجم نوک جذب خواهیم کرد تا درصد زیادی تیم خود را تکمیل کرده باشیم و با شروع تمرینات به ترمیم نقاط ضعف خود بپردازیم.

نخعی نحوه‌ جذب بازیکنان مس را در این فصل مطابق نیازهای فنی برشمرد و گفت: ما بر اساس سیستم بازی که در نظر داریم و همچنین رفع نقاط ضعف تیم سال قبل و بر اساس پر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده‌ی تیم، نفرات مد نظر خود را مشخص کرده‌ایم و بر اساس رزومه و توان فنی بازیکنان اقدام به جذب نفرات مد نظر خود می‌کنیم و اصلا به دنبال جذب اسامی بزرگی که توان فنی کمی دارند نیستیم ضمن اینکه نمی‌خواهیم بیهوده در یک پست بیش از حد مورد نیاز خود، بازیکن هم‌طراز جذب کنیم تا توان فنی تیم را در طول بازی‌ها دچار تحلیل کنیم.

سرمربی تیم مس از تکمیل کادر فنی طی دو روز آینده خبر داد و گفت: از آنجا که درصدد هستیم از روز سه‌شنبه تمرینات خود را آغاز کنیم، طی یکی دو روز آینده با حضور کمیته‌ فنی باشگاه کادر فنی تیم را تکمیل می‌کنیم تا تمرینات را با تمام قوا آغاز کنیم.

وی به اردوی پیش فصل تیم اشاره کرد و گفت: قرار بود اردوی ده روزه‌ای در کرج داشته باشیم ولی از آنجا که برخلاف سال‌های قبل محل اسکان تیم با محل تمرینات در کرج متفاوت شده است و این کار را مشکل می‌کند، شاید در مکان و یا زمان اردو تجدید نظر کنیم که به زودی در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم.

نخعی در پایان اظهار داشت:سبک فوتبال مد نظر من همانند بازی‌های تیم مس ب فوتبال روی زمین است و این نیاز به یک چمن مطلوب دارد اما وضعیت چمن ورزشگاه باهنر شرایط خوبی ندارد و من امیدوارم که تا روزهای باقی مانده تا شروع بازی‌های لیگ فکر جدی برای ترمیم چمن این ورزشگاه شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین