اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۰۳۸
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت:خلایی در کارنامه فوتبال ذوب آهن وجود دارد و آن هم قهرمانی در لیگ برتر است.
۲۱:۳۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  سعید اذری پس از مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن اظهار داشت: ایام سوگواری حضرت علی (ع) را تسلیت می‌گویم و با توجه به اینکه ذوب آهن در دوره حیاتش بخصوص در فوتبال به مقام‌های قابل توجهی رسیده که مهم‌ترین آن نایب قهرمانی آسیا و چند دوره قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ برتر است اما خلایی در کارنامه فوتبال ذوب آهن وجود دارد و آن هم قهرمانی در لیگ برتر است. از سال 1348 تاکنون هنوز نتوانسته‌ایم قهرمان کشور شویم و بر همین اساس،  اعضای هیات مدیره به این مهم رسیدند که در مسیر سه هدف حرکت برای قهرمانی  و کارهای فرهنگی و اخلاق مداری آقای قلعه نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

وی افزود: حضور قلعه‌نویی در هر باشگاهی نویدبخش است، او در 10 سال اخیر از جمله مربیان تاثیرگذار بوده که توانسته در مقام‌های قهرمانی که توزیع شود نقش داشته باشد. انشاالله با پشتیبانی و حمایت کارخانه و حمایت هیات مدیره و هواداران و حمایت همه جانبه رسانه‌ها ذوب‌اهن امسال حرکتی برای ارتقای جایگاهش برای مقام قهرمانی خواهد داشت.

آذری در مورد اینکه قلعه‌نویی قول قهرمانی داده یا نه، گفت: اگر مربی قول قهرمانی بدهد بی‌تجربه است و اگر مدیری قول قهرمانی بدهد بی‌تجربه‌تر از آن است. ما تعهد می‌کنیم که با تمام توان برای رسیدن به قهرمانی بجنگیم، اگر دقت کنیم قهرمانی در هفته‌های آخر در لیگ برتر گاهی دست به دست شده است، قولی که قلعه‌نویی به ما داده است این بوده که تا آخرین نفس مبارزه خواهد کرد، کار سخت و سازماندهی و علمی انجام می‌دهد و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: گاهش اوقات قهرمانی شامل پارامترهایی می‌شود که از کنترل ما خارج است، پارامترهایی مثل اشتباهات داوری، آسیب‌دیدگی ورزشکاران، اشتباهات مربیان و مدیران اما ما تا آخرین لحظه برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم اول به پشتوانه خدا و بعد هم با توانمندی‌های باشگاه این تلاش را می‌کنیم. من هم به عنوان یک همکار در کنار تیم حضور دارم. تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که جنگ جانانه‌ای برای قهرمانی انجام خواهیم داد.

آذری در مورد جذب نفرات مد نظر قلعه‌نویی گفت: او یک فهرست 6 نفره به ما داده که 3 بازیکن را گرفته‌ایم و تا آخر هفته هم تیم را تکمیل کرده و در اختیار قلعه‌نویی قرار می‌دهیم. حدادی‌فر، تبریزی و رجب‌زاده بازیکنانی بودند که قرارداد نداشتند و تبریزی و حدادی‌فر قراردادشان را تمدید کرده‌اند و رجب‌زاده هم بعد از تمرین امروز برای تمدید قرارداد به باشگاه می‌آید.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری