اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۰۲۱
اميد نورافكن سرانجام با استقلال ماند و به جاي يك فصل، دوساله تمديد كرد.
۱۹:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| كاپيتان تيم جوانان ايران در گفت‌وگویی از دلايل لژيونر نشدنش حرف زد و البته گفت كه مسائل مالي را هم براي تمديد قرارداد مدنظر قرارداده است.

* مگر نمي‌خواستي لژيونر شوي؟! چه شد كه در استقلال ماندي؟

پيش از هر حرفي بايد خدا را شكر كنم كه توانستم بار ديگر لباس استقلال را بر تن كنم. من با افتخار اين پيراهن را بر تن مي‌كردم و حالا هم مي‌خواهم دو فصل ديگر اين لباس را با افتخار بپوشم.

* چه شد كه نتوانستي از استقلال دل بكني؟

شرايط طوري بود كه نمي‌توانستم بروم. اگر مي‌رفتم، هواداران از دستم ناراحت مي‌شدند. ماندم تا در دو سال بعد ديني كه استقلال بر گردنم دارد را ادا كنم.

* پس به لژيونر شدن هم فكر مي‌كني؟

البته كه فكر مي‌كنم ولي اول استقلال بعد لژيونر شدن. در استقلال بازي مي‌كنم؛ تيمي كه همه بازي‌هايش ديده مي‌شود و اگر شانسم خوب باشد، حتماً مي‌توانم از اين تيم راهي اروپا شوم.

* منصوريان در تمديد قراردادت با استقلال چقدر نقش داشت؟

هرچه بود علي‌آقا بود. شايد بي‌اغراق بايد بگويم 80 درصد اين تصميم من به خاطر خود علي‌آقا بود. او در برهه‌اي كه تيم جوانان به من احتياج داشت، در حقم مردانگي كرد و اجازه داد به كره بروم و اگر من مي‌رفتم، عين نامردي بود. ماندم تا دينم را به علي‌آقا هم ادا كنم.

* پيش از اين مي‌گفتي كه براي فصل بعد طوري قرارداد مي‌بندي كه از نظر مالي هم بتواني پيشرفت قابل ملاحظه‌اي كرده باشي، آيا رقم قرارداد قبلي‌ات با استقلال (150 ميليون تومان) هم ترقي كرد؟

من تا پيش از اين به عنوان بازيكن اميد و جوانان با استقلال قرارداد داشتم. به اين دليل قرارداد جديدم با باشگاه به شكل كامل تغيير كرد و به سبك بزرگسالان بسته شد. ضمن اينكه بازي‌هاي فصل قبلم براي استقلال در اين ارتباط تأثير مستقيم داشت. شكر خدا شرايط خيلي بهتر شده است. قراردادم طوري تنظيم شد كه جا براي اضافه و بهتر شدن در آن ديده شده است.

* چه هدفي براي جبران باخت به العين داري؟

نه تنها من بلكه كل باشگاه براي جبران آن بازي هدف داريم. ان‌شاءا... با حمايت هواداران‌مان در فصل بعد همه ناكامي‌هاي اين مدت را جبران خواهيم كرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری