اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۰۱۴
مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی در سالن وزنه برداری باشگاه ذوب آهن آغاز شد.
۱۸:۴۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی از ساعت 15 و 30 در سالن وزنه برداری باشگاه ذوب آهن آغاز شد.

صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن، اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن، شاهرخ شهنازی رئیس هیأت مدیره ذوب آهن،‌سعید آذری مدیرعامل، علی قاسمی مدیر سازمان ورزش شهرداری، جهانشاهی دبیر هیأت فوتبال و تعدادی از بازیکنان ذوب آهن از جمله مهدی رجب‌زاده، قاسم حدادی‌فر، رشید مظاهری،اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ... در این مراسم حضور دارند.

*آذری: حرکت کشتی ذوب آهن به خاطر صادقی است

سعید آذری در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی، گفـت: اگر امروز کشتی ورزشی ذوب آهن در حال حرکت است به پشتوانه صادقی است. خوشحالم که میزبان شاهرخ شهنازی هستیم وزیر این پرچم کار می‌کنم.

امروز در مراسم کسی حضور دارید که نه تنها به گردن باشگاه‌های که در آن فعالیت کرده حق دارد بلکه به کل فوتبال ملی ما حق دارد. بازیکنان به عنوان سربازان خط مقدم می‌جنگند و در راستای موفقیت باشگاه تلاش می‌کنند به بازیکنان حاضر در این مراسم هم خیر مقدم می‌گویم.

وی افزود: باتوجه به حساسیت‌های فوتبال ذوب آهن به یک فرمانده مقتدر نیاز داشت تا موفقیت های به دست آماده را تکمیل کند. به همین دلیل دست به انتخابی زدیم که فکر می‌کنم اصلح‌ترین فرد بود.قلعه نویی نامی شناخته شده است و امیدوارم با این مرد فوتبال بلد هم به صورت علمی و عملی به موفقیت برسیم.

شهنازی: نباید به تیم برای قهرمانی استرس وارد کنیم

شاهرخ شهنازی در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی، گفت: خوشحالم سکان رهبری این باشگاه در اختیار یکی از تلاشگران عرصه ورزش و فردی کوشا و علاقه مند قرار گرفته است.

وی افزود: باشگاه ذوب با تاریخی بسیار روشن و طولانی است که من آن را مکتب ذوب آهن نامیده‌ام. چون هر آنچه در آن رخ می‌دهد حاصل این تفکر است که در بخش‌های مختلف شکل گرفت. این مکتب با آمدن صادقی شکوفا شد.

رئیس هیأت مدیره ذوب آهن در ادامه تأکید کرد: با توصیه های صادقی با قلعه نویی پیشنهاد دادیم که او هم پذیرفت رهبری تیم را قبول کند. قلعه نویی بر این باور بود که باید جای بزرگی برود و کار بزرگ انجام دهد که این تفکر درست است. ذوب آهن باشگاه بزرگی است اما تفکر پهلوانی برای ما مهم است و توجه به جوانان بسیار مهم است. البته او هم به این موضوع واقف است تا ادامه رو راهی باشد که سنگ‌بنایش از قبل گذاشته شده است.

وی یادآور شد:‌افراد می آیند و می روند اما آنچه می‌ماند کار فرهنگی و اعتقادی است که او فردی معتقد است.همیشه تاکیدم بر کار فرهنگی بوده است و اگر بخواهیم باشگاهی را فرهنگی بنامیم باید از این باشگاه نام ببریم. افرادی که در با‌شگاه بوده‌اند نام این باشگاه را زنده نگه داشته‌اند. از ابتدا استرس قهرمانی و نایب قهرمانی را به تیم وارد نمی‌کنیم البته که قلعه نویی در این مسیر حرکت می‌کند اما همیشه نظرم این است که به تیم استرس وارد نکنیم.

شهنازی در ادامه تأکید کرد: از گل محمدی و حسینی و تمام کسانی که در این باشگاه تلاس کرده اند تشکر می‌کنم. همه می‌آییم و می‌رویم اما این ذوب آهن است که می‌ماند. هواداران مودبی داریم و علاقه‌مندان ذوب آهن همیشه عزت و آبرو را حفظ کردند. هواداران واقعی خانواده‌هایی هستند که همسرانشان و بستگانشان در کارخانه فعالیت می‌کنند. همه با هم همدل و هم قسم می‌شویم که به قلعه نویی کمک کنیم. قلعه نویی برنامه علمی و قوی به ما داده است که امیدواریم بتواند به اهدافش در برنامه برسد.

صادقی: باشگاه ذوب‌آهن مظلوم واقع شده است

احمد صادقی مدیرعامل کارحانه ذوب آهن در نشست معارفه امیر قلعه‌نویی گفت: باشگاه ذوب آهن خیلی به ورزش کشور خدمت کرده و ورزشکاران زیادی را معرفی کرده است اما مظلوم واقع شده است. اما با این وجود در سطح ملی خیلی جا نیفتاده است امیدوارم در این ایام قدر این تلاش ها را بدانند.

وی افزود: ورزش یکی از جایگاه‌هایی است که باید فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی در آن رشد کند وگرنه از بین می رود. خوشبختانه ورزش ما این موارد را دارد. خوشحال شدم قلعه نویی که نمونه اخلاق است این مسئولیت را پذیرفت و به ذوب آهن آمد.

رئیس کارخانه ذوب آهن در ادامه تأکید کرد: خیلی به دنبال قهرمانی نیستم و بیشتر اخلاق دینی برایم اهمیت دارد. باید رفتار امام علی را بشناسیم و عمل کنیم. ما قهرمانی می خواهیم و قهرمانی بسیار شیرین است و در این راستا از تیم حمایت می‌کنیم. از ورزش ذوب آهن حمایت می‌کنیم و باید در مسیر قهرمانی هم کار شود.

صادقی یادآور شد: بعد از اخلاق و قهرمانی توجه به فوتبال پایه موضوع مهم دیگری است و در این زمینه کوتاهی در بودجه نخواهیم کرد.باید باشگاه در خدمت خانواده ذوب آهن باشد و استعدادهایی داریم که می‌توانند آینده ورزش ایران را شکوفا کنند. مشکلات مالی داریم این مسائل و مشکلات کشور از جمله تحریم‌ها ما را در شرایط بحرانی قرار می‌دهد اما این به معنای عدم حمایت ما نیست.

قلعه نویی: با بی‌پولی می‌شود کار کرد اما با افکار کوچک نه

امیر قلعه نویی در مراسم معارفه خود اظهار داشت: ایام قدر زمان اندازه گیری است. ان‌شاالله سرنوشت خوبی برای کل مردم ایران نوشته شود. همه به افتخار کارگران ذوب آهن بلند شوید و صلوات برسید. اگر کارخانه پایه و ریشه دارد به واسطه کارگران است. باشگاه ذوب آهن پایه افتخار ایران است و زمانی که سپاهان بودم گفتم 40 درصد افتخارات متعلق به اصفهان است که بخشی از آن مربوط به ذوب آهن است. هنوز قرارداد مالی‌ام را نبسته‌ ام.
سرمربی جدید ذوب آهن تصریح کرد: همیشه گفته ام با بی پولی می شود کار کرد اما با افکار کوچک نمی شود کار کرد. فقط گفتم بازیکنانی که مد نظرم هستند را جذب کنید. شرایط را مطالعه کردند و آمدم.آمده ام اثرگذاری کنم و اخلاق مداری هم در دستور کارم است. کسانی که با من کار می کنند باید ریاضت بکشند. رونالدو می گوید ساعت 11 شب را ندیده ام. ما مامور به تکلیفیم و سرنوشت دست ‌آن بالایی است.آینده را روشن می بینم.

قلعه نویی افزود: به آذری گفتم هر کسی قول قهرمانی بدهد کلاهبردار است. آقایان بازیکنان بدانید که من از باخت بدم می آید و باید تلاش کنیم تا شرایط خوبی را درست کنیم. محور من جوان گرایی است. اختلاف بین بازیکن جوان و مسن اگر 10 درصد باشد فرصت را به بازیکن جوانتر می دهم. باید تیمی را درست کنیم که مدیون مردم نباشیم. از مردم تبریز هم تشکر می کنم .از یحیی گل محمدی و حسینی هم تشکر می کنم و از پیشکسوت ها خواهش می کنم ما را تنها نگذازند. آدم اهل مشورتی هستم و همه حرف ها را به دیده منت می گذارم و گوش می‌کنم.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در پایان مراسم معارفه در جمع خبرنگاران در مورد بازیکنان فصل آینده این باشگاه گفت: آنهایی که از ذوب آهن جدا شده‌اند که رفته‌اند اما آنهایی که مانده‌اند را نیاز داریم و هر بازیکن جدید هم بگیریم از طریق سایت باشگاه آن را اعلام می‌‌کنیم.

وی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن گفت: فکر می‌کنم ذوب آهن آینده خوبی در لیگ برتر دارد و بتوانیم جایگاه خوبی در لیگ به دست بیاوریم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین