اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۰۱۱
مهاجم جدید استقلال حاضر نیست قولی در مورد آقای گلی بدهد اما این قول را می‌دهد که در بهترین سطح ممکن بازی کند و بیشترین تعداد گل ممکن را به ثمر برساند.
۱۸:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سجاد شهباززاده بعد از دو فصل حضور در استقلال، فصل گذشته ترجیح داد از این تیم جدا شود و راهی آلانیااسپور شد تا حضور در فوتبال اروپا را تجربه کند اما شرایط برایش آنطور که می‌خواست پیش نرفت و بنابراین بعد از نیم فصل حضور در نفت‌تهران ترجیح داد برای فصل جدید با استقلال قرارداد امضا کند.

سجاد شهباززاده در مورد بازگشت به استقلال، جدایی کاوه رضایی و وضعیت باشگاه برای فصل جدید صحبت‌های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید.

در مورد بازگشت به استقلال صحبت کن.

واقعیتش را بخواهید من زمانی هم که در استقلال نبودم هیچ وقت خودم را جدا از این تیم نمی‌دانستم و همیشه این تیم و هوادارانش را دوست داشتم حالا هم که برگشته‌ام به نظر من اتفاق فوق‌العاده‌ای افتاده و خیلی خوشحالم که می‌توانم در کنار این هواداران برای موفقیت استقلال تلاش کنم.

اینکه باشگاه استقلال پیراهن شماره 10 را برای تو نگه داشت تا برگردی چه حسی منتقل کرد؟

همانطور که خودتان می‌دانید این چیزهایی است که به آن افتخار می‌کنم، از لطف مدیران و اعضای کادرفنی استقلال ممنونم و این مسائلی است که از آن خیلی خوشحالم، باعث می‌شود اعتماد به نفسم بالا برودو صددرصد تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

زمانی که تو از استقلال جدا شدی، خیلی‌ها می‌گفتند که سجاد شهباززاده شاید به خاطر حضور کاوه رضایی تصمیم گرفته به لیگ ترکیه برود. آیا چنین حرف‌هایی درست است؟

این چیزهایی است که من چندین بار واضح درباره آن توضیح دادم و فکر می‌کنم باید یک بار دیگر آن را اعلام کنم. صددرصد تمام بازیکنانی که در ایران بازی می‌کنند دوست دارند روزی به فوتبال اروپا بروند و وقتی چنین موقعیتی برای امثال من پیش می‌آید دوست داریم از آن استفاده کنیم. به طور قطع یک بازیکن دوست دارد فوتبالش را در خارج از کشور از بوندسلیگا شروع کند اما واقعیت این است در لیگ این کشور یا کشورهای نظیر آن بازیکنان ایرانی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و بنابراین بازیکن مجبور است از لیگ‌های سطح پایین‌تر شروع کند. من نه دلخوری‌ای از مسئولان باشگاه استقلال داشتم و نه هیچ چیز دیگری؛ زمانی هم که بار قبل با استقلال قرارداد 3 ساله امضا کردم گفتم که من در ایران جز این تیم نمی‌خواهم در تیم دیگری بازی کنم اما اگر پیشنهاد اروپایی آمد به من کمک کنند که بتوانم بروم که همین اتفاق هم افتاد.

حالا بحثی به وجود آمده که کاوه رضایی به خاطر آمدن تو از استقلال جدا شده است. این حرف‌ها را چقدر جدی می‌دانی؟

اول باید بگویم رابطه من با کاوه رضایی خوب است و او دوست عزیز من است. کاوه برای پیشرفت فوتبالش ترجیح داده است به فوتبال اروپا برود و البته تصمیمی گرفته که قطعا به خودش ربط دارد. من هم در آن زمان با اهدافی که داشتم ترجیح دادم از استقلال بروم و احتمالا کاوه هم همین فکرها را کرده.

حتما می‌‌دانی با جدایی کاوه رضایی وظیفه تو در امر گلزنی سنگین‌تر شده است.

کادرفنی برای هر بازیکنی در قالب یک تیم وظایفی در نظر می‌گیرد که طبیعتا برای من هم اوضاع به همین شکل است و من سعی می‌کنم وظایفی که کادرفنی به من محوله کرده را به بهترین شکل انجام بدهم و باقی حرف‌هایی که مطرح می‌شود به نظرم حاشیه‌ای است.

استقلال از بعد از آرش برهانی هرگز آقای گلی در لیگ‌برتر نداشته است. فکر می‌کنی زمان آن رسیده که این تیم یک آقای گلی جدید به فوتبال ایران معرفی کند؟

به نظر خودم از نظر سطح فنی در شرایط خوبی هستم و انگیزه فوق‌العاده‌ای هم دارم که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر بگذارم. قول دادن در مورد آقای گلی شاید درست نباشد اما می‌توانم این قول را بدهم که بیشترین گل ممکن را بزنم و البته در سطح بسیار خوبی در این فصل برای استقلال بازی کنم.

حتما می‌دانی که هواداران از روند تیم در فصل نقل و انتقالات نگران هستند، نظر تو در این‌باره چیست؟

من فکر می‌کنم مسئولان باشگاه دارند فعالیت می‌کنند تا اگر استقلال در پستی نیاز به بازیکن داشته باشد آن را جذب کنند. من فکر می‌کنم هواداران نباید نگران باشند و استقلال فصل خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

و سوال پایانی؛ خیلی‌ها می‌گویند قرارداد تو با استقلال میلیاردی است. این موضوع را تایید می‌کنی؟

اگر اجازه بدهید به سوال شما پاسخ ندهم. قرارداد من یک چیز خصوصی بین خودم و باشگاه است و ترجیح می‌دهم حرفی در این‌باره نزنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین