اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۰۰۶
مسئولان پرسپولیس در حالی هرگونه مذاکره با محمد ابراهیمی را تکذیب می کنند که شواهد چیز دیگری را نشان می دهد.
۱۸:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علي‌اكبر طاهري در مصاحبه با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اعلام كرد: «اخباري كه در ارتباط با تلاش پرسپوليس براي جذب بازيكنان تراكتورسازي با مذاكره با آنها از جمله محمد ابراهيمي منتشر مي‌شود كذب محض است و برنامه‌اي در اين خصوص در دستور كار قرار ندارد و باشگاه تراكتورسازي و هواداران آن از اين جهت آسوده خاطر باشند!»

سرپرست باشگاه پرسپوليس در حالي اين حرف‌ها را مي‌زند كه شنيديم مديربرنامه‌هاي محمد ابراهيمي و خود اين بازيكن مذاكراتي جدي با محمدعلي تركاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه داشته‌اند.

تركاشوند قبل از سفر به بيشكك قرقيزستان با ستاره تراكتورسازي و مديربرنامه‌هايش به توافق مي‌رسند و حتي شنيده مي‌شود ابراهيمي خواسته است سقف قرارداد را از پرسپوليس دريافت كند!

بد نيست اشاره كنيم؛ محمد ابراهيمي حدود 20 روزي مي‌شد كه در تهران به سر مي‌برد. او به پايتخت آمده و در آپارتمان مسكوني سروش رفيعي در بلوار فردوس در منطقه غرب تهران استراحت مي‌كرد تا زمينه حضورش در پرسپوليس مهيا شود.

اما چرا باشگاه پرسپوليس و علي‌اكبر طاهري هرگونه مذاكره با محمد ابراهيمي را تكذيب كردند؟ ماجرا خيلي ساده است. محمد ابراهيمي به مسئولان باشگاه پرسپوليس گفته بود بازيكن آزاد است. او به مديربرنامه‌هايش هم نگفته بود كه هنوز يك سال ديگر با تيم تبريزي قرارداد داشته و جدايي‌اش به اين راحتي‌ها نيست!

همين عدم اطلاع باعث شد مديربرنامه‌هاي ابراهيمي كه ارتباط نزديكي هم با پرسپوليسي‌ها دارد با محمدعلي تركاشوند به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه وارد مذاكره جدي شود. جالب آنكه خود محمد ابراهيمي هم در طول مذاكرات هيچ اشاره‌اي به قرارداد يك ساله‌اش با باشگاه تراكتورسازي نكرده است و به همين سادگي پرسپوليسي‌ها را سركار گذاشت!

روال معمول و قانوني براي خريد بازيكني كه قرارداد دارد اين است كه با باشگاهش وارد مذاكره شوند. باشگاه پرسپوليس هم بايد با تراكتورسازي مذاكره مي‌كرد اما با توجه به اينكه در جريان قرارداد محمد ابراهيمي با باشگاه تبريزي نبود، چنين اتفاقي افتاد و رسانه‌اي هم شد.

حالا علي‌اكبر طاهري هم بالاجبار با سايت رسمي باشگاه مصاحبه و هرگونه مذاكره‌اي با محمد ابراهيمي را تكذيب كرد كه همه باور كنند پرسپوليس كار غيرقانوني انجام نداده است.

اين در حالي است كه طبق گفته منبع موثق و آگاه محمد ابراهيمي حتي با باشگاه پرسپوليس به توافق هم رسيده بود اما مشكل همان داشتن قرارداد با تراكتورسازي است.

اين هافبك- مهاجم شيرازي بالاجبار بايد يك سال ديگر هم در تراكتورسازي تبريز توپ بزند و باشگاه پرسپوليس هم قادر نيست او را جايگزين سروش رفيعي كند. به همين راحتي!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری