اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۹۸۵
کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: ما به چک خواهیم رفت تا بجنگیم و والیبال خوبی را ارائه کنیم.
۱۶:۴۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رسول آقچه لی، درمورد شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران در آستانه شروع رقابت های جهانی اظهار داشت: ما اردوی تدارکاتی ترکیه را پشت سر گذاشتیم و 4 بازی تدارکاتی برابر جوانان این کشور برگزار کردیم. خوشبختانه نقاط ضعف وقوت تیم تا حدود زیادی مشخص شد و به مرز آمادگی 85 درصدی رسیدیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم در اردوی تدارکاتی در کشور اسلوونی هستیم که در این کشور تمرینات خوبی را برگزار خواهیم کرد تا میزان آمادگی ما بالاتر برود. امیدوارم با این برنامه ریزی تا شروع مسابقات بتوانیم در اوج آمادگی باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به گروه بندی مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: ما در مسابقات جهانی با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه شده ایم. تمام این تیم ها از عنوان دارهای جهان در رده نوجوانان و جوانان هستند.

آقچه لی با بیان اینکه کار بسیار سختی داریم، گفت: قطعاً تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. ما به چک می رویم تا بجنگیم و والیبال خوبی را ارائه کنیم. امیدوارم جنگندگی ما با نتیجه هم همراه باشد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری