اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۹۷۳
رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت‌های فوتبال ۷ نفره قهرمانی جهان به میزبانی آرژانتین و آغاز اردوهای تیم ملی از تیر ماه خبر داد.
۱۶:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| امین اله مانی، رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولین از آغاز اولین مرحله تمرینات تیم ملی در تیر ماه خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن رقابت‌های قهرمانی جهان 2017 به میزبانی آرژانتین که شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، شش مرحله اردو برای تیم ملی فوتبال 7 نفره در نظر گرفته شده که اولین مرحله آن از تیر ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: در خلال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دسته یک و دو، تعدادی بازیکن جدید در کلاس و پست‌های جدید انتخاب شدند که یک روز قبل از آغاز اردوی تیم ملی به تهران می‌آیند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، معاینات به منظور تایید دقیق کلاسبندی پزشکی آنها صورت می‌گیرد و در صورتی‌که مشکلی نداشته باشند و تایید شوند، این ورزشکاران از روز بعد به همراه سایر بازیکنان تمرینات را آغاز می‌کنند.

رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولین گفت: در مجموع از 31 بازیکن دعوت کردیم که 18 نفر آنها از بازیکنان جدید هستند که از مسابقات قهرمانی کشور، در پست‌ها و کلاس‌های مورد نیاز، انتخاب شدند. اردوهای در نظر گرفته شده به مدت یک هفته برگزار می‌شوند و پس از پایان هر اردو و استراحتی 5 روزه، مرحله بعدی بلافاصله شروع می‌شود و تقریبا تمام فصل تابستان را در اردو هستیم.

اله‌مانی تصریح کرد: با توجه به حذف رشته فوتبال 7 نفره از پارالمپیک 2020، مسابقات قهرمانی جهان بالاترین سطح این رشته است و در این دوره 16 کشور حضور خواهند داشت که هنوز اسامی شرکت کنندگان و حریفان ایران مشخص نشده است. با توجه به تغییرات قوانین کلاسبندی و نیز قوانین فوتبال 7 نفره، تمام تیم‌ها مجبور به اعمال تغییرات زیادی هستند که بر ترکیب تیم‌ها تاثیر می‌گذارد و تیم‌های خوبی مانند ایران، اوکراین، برزیل و روسیه نیز مجبور هستند با این شرایط نسبت به چینش بازیکنان و ترکیب تیم اقدام کنند.

سرمربی تیم ملی افزود: مسابقات جهانی آرژانتین اولین رویدادی است که بعد از این تغییرات برگزار می‌شود و همه کشورها با بالاترین توان در آن شرکت می‌کنند. تیم ایران نیز با توجه به سابقه و عناوین خوبی که از مسابقات جهانی و پارالمپیک بدست آورده، برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد خود راهی این مسابقات خواهد شد.

رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولین خاطر نشان کرد: بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو، شرایط برای حضور در رویدادی برون مرزی فراهم نشد و با کمک تیم‌های داخلی برای برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم ملی اقدام می‌کنیم تا از این طریق بازیکنان جدید نیز در شرایط مسابقه قرار گیرند و آمادگی حضور در مسابقات جهانی را پیدا کنند.

فرزاد مهری، هاشم رستگاری (مرکزی)، حسن صفری، حسین تیزبر، مهدی جمالی، بابک صفری، رضا کریمی‌زاده (بوشهر)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم‌زاده، امیر امجدیان (کرمانشاه)، صادقی حسنی، رسول آتش افروز (گیلان)، روح اله جنگجو، محمد خراط (مازندران)، احسان غلامحسین‌پور (فارس) و حبیب اله حیدری مهر (زنجان) ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که از 9 تیر ماه وارد محل برگزاری تمرینات می‌شوند.

محسن مختاری، عباس ترابی (مرکزی)، محمدامین شریفی (خوزستان)، هادی خوش اقبال (خراسان رضوی)، کامران یزدی (قزوین)، بهنام محبلو، یونس حسنی (زنجان)، امین روشن، قاسم غضنفری (فارس)، امیررضا عزت دوست، میرمنصور شادسعادت، مجتبی صادقی (گیلان)، محمدرضا صابرنیا (بوشهر)، حسین طبسی (کرمان)، نیز ورزشکارانی هستند که برای کلاس بندی دعوت شدند و در صورت تایید، وارد تمرینات خواهند شد.

اولین مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره با نظارت امین اله مانی، سرمربی تیم ملی و با همراهی احمد جانعلی، مربی تیم ملی، محمدرضا گل محمدی، مربی دروازه‌بانها، کاظم ابراهیم زاده، مربی بدنساز و مصطفی سلیمانی، فیزیوتراپ، در مجموعه ورزشی کارخانجات الیاف تهران برگزار خواهد شد.

سرپرستی این تمرینات که از 10 تا 16 تیر ماه برگزار می‌شود نیز بر عهده اردشیر ماهینی است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری