اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۹۵۷
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:در نقل و انتقالات بدون پرداخت یک ریال و با رفاقت بازیکن جذب کردیم و اگر می‌خواستیم منتظر تامین بودجه باشیم قطعا متضرر می‌شدیم.
۱۵:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی نظرمحمدی در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین شرایط سپیدرود بعد از شکل‌گیری تمرینات این تیم در رشت گفت: خوشبختانه اوضاع احوال تیم با توجه به بضاعت و توانایی مالی که داشتیم و همچنین در بحث نقل و انتقالات خوب است. هدف‌گذاری ما استفاده از نیروهای بومی و استانی است و هر جا که لازم باشد از نیروهای باتجربه استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: هفته اول تمرینات آماده‌سازی را پشت سر گذاشتیم و از امروز هفته دوم را شروع خواهیم کرد که فشار کار کمی بیشتر خواهد شد البته از روزهای ابتدایی تیر ماه در کردان کرج اردو می‌زنیم.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم اردوی خارج از کشور دارد یا خیر، گفت: اردوی خارج از کشور در برنامه باشگاه وجود دارد و اگر تامین اعتبار و بودجه داشته باشیم این کار صورت می‌گیرد. در غیر این صورت به یک اردوی داخلی می‌رویم که در آن شهر اگر تیم لیگ برتری و یا تیم لیگ یکی وجود داشت دیدار دوستانه هم برگزار خواهیم کرد.

نظرمحمدی در خصوص اینکه آیا کمک‌های مالی از طرف نوبخت معاون رئیس‌جمهور صورت گرفت یا خیر، گفت: در بازار نقل و انتقالات مثل 2 سال گذشته کار را با رفاقت انجام دادیم و از بازیکنان هم ممنون هستم که بدون دریافت حتی یک ریال به ما اطمینان کردند و قرارداد بستند. کمک‌هایی که آقای نوبخت و همچنین شورای اسلامی شهر رشت به ما قول دادند مراحل اداری را سیر می‌کنند و فکر می‌کنم به زودی از طریق اداره ورزش و جوانان استان پول به باشگاه تزریق شود. اگر ما می‌خواستیم منتظر بمانیم تا پول بیاید قطعا در فصل نقل و انتقالات متضرر می‌شدیم و فکر می‌کنم با این بضاعت کار را خوب پیش بردیم.

وی در خصوص بدرقه شایان مصلح در تمرین 2 روز پیش سپیدرود گفت: این بازیکن از نیم‌فصل گذشته از پرسپولیس پیشنهاد همکاری داشت و آنها حتی با باشگاه مکاتبه کردند. خواست من این بود که در تیم بماند و علیرغم اینکه شایان با ما قرارداد داخلی امضا کرده بود و قراردادش هم موجود است ولی چون شفاها به او قول داده بودم که اگر از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت مخالفتی با جدایی او نکردم.

سرمربی سپیدرود افزود: ما با هواداران صحبت و آنها را قانع کردیم که حضور مصلح در پرسپولیس از سوی باشگاه سپیدرود یک افتخار است. همانطور که میعاد یزدانی فصل گذشته به استقلال رفت و این می‌تواند سیستم بازیکن‌سازی باشگاه سپیدرود را تقویت کند. مصلح هم 2 روز پیش به تمرین ما آمد و به شکل زیبایی از او تقدیر و تشکر شد و من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئن هستم او پله‌های ترقی را طی خواهد کرد و حتی می‌تواند به تیم ملی برسد و یکی از مهره‌های تیم کی‌روش در جام جهانی پیش رو باشد.

نظرمحمدی در خصوص اینکه چه نفراتی از تیمش جدا شدند، گفت:اکثر بازیکنان ما قرارداد یکساله داشتند و آنهایی که با ما تمرین نمی‌کنند یعنی اینکه نه باشگاه رویشان حساب می‌کند و نه بازیکن روی باشگاه. جا دارد از همه آنها که فصل گذشته با تیم ما بودند، تشکر کنم و عدم حضور آنها در سپیدرود به منزله ضعف فنی آنها نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نقل و انتقالات سپیدرود ادامه دارد یا خیر، گفت: قطعا برای شایان مصلح در دفاع چپ و در دفاع وسط و همچنین هافبک دفاعی جایگزین‌هایی داریم و در آن سه پست بازیکن می‌خواهیم. صحبت‌هایی را هم با بازیکنان مدنظر انجام دادیم ولی طی روزهای آینده بعد از عقد قرارداد نهایی با آنها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سرمربی سپیدرود در خصوص آندرانیک تیموریان نیز گفت: با توجه به بضاعت مالی باشگاه و درخواست این بازیکن به نظر می‌رسد این همکاری در فصل آینده میسر نیست.

نظرمحمدی در خصوص اینکه آیا کعبی کاپیتان سپیدرود در لیگ هفدهم است یا خیر،‌ گفت: ما تصمیم داریم 10 روز به شروع فصل جاری در یک مراسم کاپیتان تیم را معرفی کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از بازیکنان کنونی تیمش،‌ گفت: روند آماده سازی سپیدرود خیلی خوب انجام می‌شود و ان‌شاالله بازیکنان با همین انگیزه کار را پیش ببرند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری