اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۹۴۲
گلر تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفـت: در فوتبال ایران و بهتر است بگوییم در ورزش ایران همیشه پهلوان زنده را عشق است. البته باشگاه فولاد نشان داده به اصول حرفه‌ای و اخلاقی پایبند است.
۱۴:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهرداد طهماسبی در گفت‌وگویی، در مورد وضعیتش و اینکه آیا از سوی باشگاه فولاد خوزستان برای تمدید قرارداد با او تماسی گرفته شده است، گفت: خیر فعلا برای تمدید قرارداد خبری نشده است البته از سوی باشگاه، مدیران، هیأت مدیره، کادرفنی و مربیان سابق با من تماس گرفته شده و همه جوره پیگیر وضعیتم شده‌اند.

وی در مورد اینکه چه زمانی می‌تواند در میادین حاضر شود، عنوان کرد:‌ از اوایل آبان که تقریبا مصادف با اواسط نیم فصل می‌شود شرایط بازی را پیدا می‌کنم. فکر می‌کنم هفت یا هشت هفته اول غایب باشم.

گلر فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا توقع دارد با او تمدید قرارداد کنند، اظهار داشت: راضی‌ام به رضای خدا. در فوتبال ایران و بهتر است بگوییم در ورزش ایران همیشه پهلوان زنده را عشق است. البته باشگاه فولاد نشان داده به اصول حرفه‌ای و اخلاقی پایبند است و در موضوع مصدومیت یوسف وکیا و مشکل محرومیت ایوب والی باشگاه فولاد به خوبی نشان داد که چقدر پشتیبان بازیکنان هستند. در کل در مورد مصدومیت من هم باشگاه فولاد پیگیری‌های لازم را کرده است. اینکه قرار است در آینده چه اتفاقی بیفتد را نمی‌دانم و فقط راضی به رضای خدا هستیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری