اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۹۴۱
بدنساز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: برنامه بدنسازی تیم را منطبق با زمان آغاز مسابقات لیگ تنظیم کرده‌ایم که البته با الگوبرداری از آخرین متدهای روز جهان تدوین‌شده و می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد.
۱۳:۴۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، مظاهر رحیم‌پور درباره برنامه بدن‌سازی تیم برای فصل جدید اظهار داشت: ما برنامه بدنسازی تیم را منطبق با زمان آغاز مسابقات لیگ تنظیم کرده‌ایم که البته با الگوبرداری از آخرین متدهای روز جهان تدوین‌شده و می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد.

مربی بدن‌ساز تیم تراکتورسازی که دارای مدرک A آسیا در مربیگری بدن‌سازی است، افزود: یکی از شاخصه‌های این برنامه زمان نتیجه‌گیری از تمرینات بدنسازی است. درواقع زمان‌بندی ما به‌گونه‌ای است که برخلاف برخی روش‌های متداول درست از همان هفته اول لیگ تیم را به بهترین شرایط آرمانی برسانیم.


وی خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود تیم در هفته‌های اول خسته است و بدن‌ها رفته‌رفته آزاد خواهد شد روش درستی نیست. کار ما به شکلی است که از همان هفته اول تیم را در بهترین شرایط بدنی قرار بدهیم و تا پایان فصل این آمادگی را حفظ کنیم.


رحیم‌پور همچنین در خصوص تعطیلی‌های متعدد لیگ در این فصل و اردوهای تیم ملی پیش از جام جهانی گفت: به‌هرحال این مسئله مشکلاتی را برای تیم‌ها ایجاد می‌کند اما باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که ازنظر بدنی شرایط بازیکنان حفظ شود.


مربی بدن‌ساز تیم تراکتورسازی که دارای دکترای رشته تربیت‌بدنی است، تأکید کرد: بر این اساس بدنسازی دوباره در میانه فصل روش درستی نیست بلکه می‌توان با برگزاری مسابقات دوستانه در طول این زمان و باوجود تعطیلات لیگ شرایط آمادگی تیم را حفظ کرد. درواقع بدن‌سازی اصلی تیم تنها یک‌بار و در ابتدای فصل انجام می‌شود. دلیلی ندارد که با تکرار تمرینات بدنسازی در طول فصل بازیکنان را خسته کنیم.


وی همچنین در خصوص برنامه بدنسازی تراکتورسازی در ابتدای فصل گفت: برنامه بدنسازی ما ترکیبی از بدن‌سازی با توپ و همچنین کار با وزنه است. این برنامه باید از تناسب و تعادل لازم برخوردار باشد تا بازیکن را به بهترین شرایط برساند. شکل انجام تمرینات بدن‌سازی در پیشگیری از آسیب‌دیدگی و مصدومیت بازیکنان اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین دلیل این تمرینات را با دقت و طبق اصول انجام خواهیم داد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
با زشروع شد و دوباره اروپا رو آوردن تبریز
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری