اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۹۲۲
درحالی كه باشگاه پرسپوليس برای به خدمت گرفتن شجاعيان وارد عمل شده بود در نهايت رضايتنامه او برای باشگاه استقلال صادر شد.
۱۲:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| با توافق دو باشگاه گسترش فولاد و استقلال، داریوش شجاعیان تبریز را به مقصد تهران ترک می کند. اين درحالی است كه باشگاه پرسپوليس نيز برای به خدمت گرفتن او وارد عمل شده بود اما در نهايت رضايتنامه شجاعيان برای باشگاه استقلال صادر شد. خبر این انتقال نيز فردا به صورت رسمی اعلام می شود.


هوشنگ نصیرزاده هم پيشتر با تایید این خبر گفته بود: باشگاه استقلال پیشنهادی که برای مبلغ رضایتنامه داریوش شجاعیان داده به مبلغ مورد نظر ما بسیار نزدیک است. بنابراین برای انتقال این بازیکن توافق حاصل شده و با این شرایط کار تمام است.


گفتنی است باشگاه گسترش فولاد برای صدور رضايتنامه شجاعيان مبلغ يك ميليارد و هفتصد ميليون تومان طلب كرده بود كه همين موضوع پرسپوليسی‌ها را از خريد او منصرف كرد اما استقلال موفق شد برای دريافت رضايتنامه شجاعيان، با تخفيفی پانصد ميليون تومانی باشگاه تبريزی را با پرداخت مبلغ يك ميليارد و دويست ميليون تومان راضی كند. مبلغ پرداختی استقلالی‌ها به خود شجاعيان هم در حدود يك ميليارد تومان است و با اين تفاسير پر سر و صدا ترين خريد باشگاه استقلال در حدود دو ميليارد و دويست ميليون تومان هزينه در بر داشته است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری