اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۹۲۰
مصاحبه وریا غفوری بازیکن کنونی استقلال تهران، کار را برای علیرضا منصوریان سخت تر کرده است.
۱۲:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| امروز دو خبر مهم درباره رامین رضاییان منتشر شد. اول اینکه خبر آمده بود استقلالی ها منتظر بازگشت رامین رضاییان به ایران هستند.

خبر دوم این بود که رامین رضاییان درحال مذاکره با چند باشگاه هلندی است و حتی از باشگاه خنت هم نام برده شد. در هر حال استقلالی ها با توجه به شرایطی که دارند، می خواهند با جذب رامین رضاییان فشار انتقادها را از روی دوش کادرفنی و مدیریتی باشگاه کم کنند.

رامین رضاییان هم پس از صعود ایران به جام جهانی به دوبی رفت تا مذاکراتی با نمایندگان باشگاههای خارجی داشته باشد. در این میان علیرضا منصوریان پیش از اینکه رامین به اردوی تیم ملی برود با او مذاکرات پشت پرده ای داشته است اما مثل اینکه مذاکرات منصوریان با رضاییان باعث عصبانیت وریا غفوری شده است. غفوری در مصاحبه ای که امروز در فضای مجازی منتشر شده بود اعلام کرد با هيچ بازيكني مشكل ندارد اما اگر در استقلال بماند، رقابت مي‌كند. وریا گفته بود اگر با استقلال تمديد كند، هيچ بازيكني جرات ندارد به استقلال بيايد!

مسلما منظور او از این جملات رامین رضاییان است. بازیکن هم پست او که البته در تیم ملی با هم رقابت نزدیکی هم داشتند. کارلوس کی روش هم پیش از مصدومیت وریا غفوری، هر دو بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت می کرد و به تشخیص خودش بازی می داد. در یک بازی وریا غفوری فیکس بود و در بازی دیگر رامین رضاییان.

البته همه می دانند که این دو با هم رابطه خوبی ندارند و به همین دلیل با حضور رضاییان در استقلال، کار برای وریا غفوری سخت می شود. وضعیت طوری است که در اردوی تیم ملی هم کمتر همکلام می شوند. آنطور که شنیده شده منصوریان اصرار دارد تا رضاییان را به استقلال بیاورد. طرح او آشتی دادن رضاییان و غفوری است اما این کار هم سخت به نظر می رسد.

اولویت رضاییان هم همانطور که قبلا اعلام شده ترانسفر شدن به اروپاست و باید دید در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت. رضاییان علاوه بر استقلال، از چند تیم ایرانی دیگر هم پیشنهاد دارد.

سرمربی استقلال هم در این شرایط در یک دو راهی قرار گرفته است. اینکه رضاییان را بگیرد و قید غفوری را بزند، یا غفوری را نگاه دارد و از حضور رضاییان صرف نظر کند.

البته همانطور که گفتیم او به دنبال راه دیگری است. اینکه بین غفوری و رضاییان آشتی کنان راه بیندازد. معمولا در فوتبال ایران، این آشتی کنان ها زیاد جواب نمی دهد!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری