اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۹۱۳
مربی گلرهای تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: از سوشا مکانی و هیچ دروازه‌بانی برای حضور در فولاد خوزستان نام نمی‌برم تا برای کسی تبلیغ نشود.
۱۱:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشاد بختیاری‌زاده در گفت و گویی، در مورد شروع تمرینات فولاد خوزستان، گفت: یک هفته‌ای هست که تمرینات‌مان را شروع کردیم و بازیکنان جوانان، امید و فولاد نوین که زیر 23 سال هستند را مدنظر گرفتیم. در حال تست‌گیری هستیم و سخت تلاش می‌کنیم تا در شروع فصل جدید تیم قدرتمندی را آماده حضور در مسابقات کنیم.

وی در مورد اینکه آیا در تمرین با تیم‌های پایه گلر خاصی حضور داشته که توجه او را به خود جلب کند، اظهار داشت: بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. در انتخاب‌هایم وسواس زیادی دارم و برای انتخاب هر 4 گلری که کنار تیم خواهند بود حساسیت به خرج می‌دهم. همین حالا اگر نگاه کنید می‌بینید در استقلال خوزستان فقط روی بحث دروازه‌بان بحث خاصی وجود ندارد و در سایر پست‌ها به دنبال جذب بازیکن هستند. از آنجائیکه مربیان همیشه ساک به دوش هستند و یک روز باید جدا شوند می‌خواهم در فولاد هم به شکلی کار کنم که اگر از تیم رفتم دغدغه‌ای بابت بحث گلر وجود نداشته باشد.

مربی گلرهای فولاد خوزستان در مورد وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم و اینکه قرارداد وحید طالب‌لو، مهرداد طهماسبی و احسان مرادیان به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: این افرادی که نام بردید همه از دروازه‌بان‌های خوب فوتبال ایران هستند که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ شخصیتی شرایط خوبی دارند. به هر حال ما شرایط را بررسی می‌کنیم و به دنبال انتخاب 2-3 گزینه خوب برای فصل پیش رو هستیم. در ابتدا از فولاد انتقاد می‌شد که چرا اقدامی در نقل و انتقالات نکرده است.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود سوشا مکانی مدنظر این باشگاه قرار دارد، گفت: فعلا نام هیچ بازیکنی را مطرح نمی‌کنم که خدایی نکرده برای کسی تبلیغ نشود. کارمان را با قدرت پیش می‌بریم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. فولاد در نقل و انتقالات سیاست حرکت به صورت آهسته و پیوسته را در پیش گرفته است. همانطور که دیدید ما کارمان را بعد از چند روز به خوبی با جذب بازیکنان مدنظرمان دنبال کردیم و مشکلی وجود نداشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین