اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۹۱۰
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ابراهیمی از نظر روحی و روانی مشکل دارد و آسیب‌پذیر شده است؛ او از نظر فنی و اخلاقی کشتی‌گیر خوبی است، اما باید تکلیفش را با خودش مشخص کند.
۱۱:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| امیر توکلیان در گفت‌وگویی، درباره عملکرد آزادکاران در تورنمنت گرجستان گفت: با توجه به اینکه تیم جوانی را به غیر از ابراهیمی که در عین جوانی از باتجربه‌ها بود، عازم این مسابقات کردیم نتایج قابل قبول بود. سطح مسابقات در هر دو رشته آزاد و فرنگی بالا بود و چهره‌های خوبی حضور داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این رقابت‌ آخرین تورنمنت قبل از مسابقات جهانی بود تیم‌ها با نفرات خوبی شرکت کرده بودند. به غیر از کشتی‌گیران مطرح میزبان و برخی چهره‌های خوب آذربایجان، ترکیه هم تیم خوبی را آورده بود و محک خوبی برای جوانان ما بود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: عبادی و گلیج عملکرد بسیار خوبی داشتند. عبادی قهرمان جهان را شکست داد و گلیچ هم بیشتر از خودش کشتی گرفت؛ هر دو نفر خوب ظاهر شدند. ابراهیمی در جام یارگین کشتی‌گیری را که چند روز پیش در مسابقات قهرمانی کشور روسیه قهرمان شده بود را شکست داده بود، اما در این رقابتها عملکرد خوبی نداشت.

وی افزود: کشتی‌گیری که در مسابقات جوانان جهان با نتیجه 10 بر صفر مغلوب گلیج شده بود موفق به شکست ابراهیمی شد. به نظر می‌رسد او از نظر روحی و روانی مشکل دارد و آسیب‌پذیر شده است؛ امیدوارم هر چه زودتر مشکلات ابراهیمی حل شود. او سنی ندارد و باید تکلیفش را با خودش مشخص کند. ابراهیمی از نظر فنی و اخلاقی کشتی‌گیر خوبی است، اما روحیه جنگندگی او بسیار کم شده است. امیری به کشتی‌گیر مجار که از باتجربه‌هاست و در المپیک هم حضور داشت با اختلاف کمی باخت، او اگر می‌خواهد در این وزن جا بیفتد باید خیلی بیشتر زحمت بکشد.

توکلیان درباره دلیل تغییر وزن گلیج و اینکه به خاطر ترافیک در 86 کیلوگرم و یا خلاء موجود در 97 کیلوگرم این تصمیم گرفته شده است، گفت: هر دو مورد؛ گلیج 95 کیلوگرم وزن دارد و وزن زیادی برای 86 کیلو کم می‌کرد. از طرفی ترافیک 86 و خلاء 97 کیلوگرم باعث شد تا کادر فنی با برنامه‌ریزی تصمیم به این موضوع بگیرد که بدون شک به نفع این کشتی‌گیر خواهد بود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: زمان زیادی بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی نداریم و به نظر نمی‌رسد فرصتی برای حضور در یک تورنمنت به منظور محک داشته‌هایمان، داشته باشیم. رحیمی و قاسمی بعد از جام جهانی در هیچ میدانی کشتی نگرفتند؛ هر چند که آسیب دیده‌اند، اما دوست داشتیم در یک تورنمنت آنها را محک بزنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری