اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۸۶۶
علیرغم شایعات زیادی که در خصوص لژیونر شدن مهدی طارمی به وجود آمده، مسوولان این تیم چنین قصدی ندارند.
۲۰:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی طارمی سهم عمده‌ای در فوتبال ایران در سالی که گذشت ایفا کرد؛ از گلزنی‌های او برای پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا که منتهی به قهرمانی و صعود این تیم شد تا با پیراهن تیم ملی که در سه دیدار اخیر انتخابی جام جهانی نامش به عنوان گلزن درج شده است. پس دور از ذهن نیست که  او را نیز  لژیونر احتمالی فوتبال ایران در فصل جدید بدانیم.
 
این احتمال اما نهایی نخواهد شد و مسوولان پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ حساب ویژه‌ای روی مهاجم جنوبی خود که در دو فصل اخیر عنوان آقای گلی لیگ را به خود اختصاص داده باز کرده‌اند. پرسپولیس در فصل پیش‌رو، جدال‌های فشرده‌ای را پشت سر خواهد گذاشت. آنها در سوپرجام ایران، لیگ برتر و جام حذفی ایران و البته دو مقطع لیگ قهرمانان آسیا (یک چهارم فصل 2017 و گروهی فصل آینده) حضور خواهند داشت. طارمی نیز به عنوان برترین گلزن این تیم در این رقابت‌ها که شانس بالایی برای کسب عنوان آقای گلی در 6 بازی باقیمانده برخوردار است جزو پلان اصلی سرخپوشان محسوب می‌شود.
 
طارمی که سه بار به عنوان برترین بازیکن زمین در دیدارهای آسیایی انتخاب شده از شانس بالایی برای کسب عنوان مرد سال آسیا برخوردار است و این مساله می‌تواند انگیزه‌های او برای ادامه همکاری با توجه به باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش در این تیم را افزایش دهد. طارمی که با توجه به خصوصیات رفتاری غیرقابل پیش بینی‌اش نه هیچ گاه جاه طلبی حضور در لیگ‌های اروپایی را به طور جدی مطرح کرده و نه اتفاق و خبری توانسته او را به سر شوق بیاورد، علیرغم پیشنهاداتی که از لیگ قطر و اروپا به او رسیده بعید است خواهان جدایی در شرایط عادی از این تیم باشد.
 
او اکنون افتخارات بزرگی را پیش روی خود می‌بیند که می‌تواند او را وسوسه باقی ماندن در پرسپولیس کند؛ دستیابی به عنوان آقای گلی فصل جدید که می‌تواند با سه بار پیاپی رسیدن به آن بازیکنی بی نظیر از این حیث شود و رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان و مرد سال فوتبال آسیا که تنها با ادامه مسیر در تیمی آسیایی و حاضر در لیگ قهرمانان برای او میسر خواهد بود.
 
مهمترین مساله دیگر در عدم جدایی او در فصل آینده نیز البته به مجوز پرسپولیس مربوط می‌شود؛ اعتمادی که در بین مسوولان و خصوصا سرمربی این تیم به طارمی وجود دارد مانع از این خواهد شد تا آقای گل جنوبی سرخپوشان لیگ هفدهم را در کنار هم‌تیمی‌های خود حاضر نباشد و این مساله می‌تواند مقصد او در اروپا را به بعد از جام جهانی موکول کند.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین