اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۸۳۱
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امسال سال جام جهانی است و اگر همه ما خواهان موفقیت تیم ملی هستیم باید از خودمان انعطاف نشان دهیم.
۱۷:۰۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید جلالی در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان گفت: در دومین جلسه در آکادمی از بازیکنان تست گرفتیم و نتایج تست به ما نشان داد که دوره آماده‌سازی را چطور سپری کنیم. نتایج برای ما امیدوارکننده بود و می‌توان زودتر از موعد کار را آغاز کنیم و امیدواریم تا شروع مسابقات به آمادگی کافی برسیم.

وی درباره شروع لیگ از تاریخ 6 مرداد اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور آقایان اسدی، فتاحی و تعدادی از مربیان لیگ برتر تقویمی به ما دادند که شروع مسابقات از 30 تیر ماه بود که ما مربیان پیشنهاد دادیم مسابقات یک هفته دیرتر برگزار شود تا تیم‌ها به آمادگی بهتری برسند و جا دارد از مسئولان تشکر کنیم که این پیشنهاد ما را پذیرفتند.

سرمربی تیم پیکان درباره فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: ما طیفی از بازیکنان جوان و خوبی گرفتیم و می‌خواهیم برای آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم. البته این احتمال وجود دارد که این مسئله باعث شود در طی فصل دچار چالش‌هایی هم شویم اما با یارگیری که انجام می‌دهیم آینده را تضمین می‌کنیم چرا که با اغلب بازیکنان قراردادهای 2 یا 3 ساله می‌بندیم و قصد داریم طی چند روز آینده 2 بازیکن باتجربه هم بگیریم.

جلالی در خصوص مجتبی حسینی مربی جدید تیم پیکان که خواهان جدایی از این تیم شده، اظهار داشت: او یک ساعت قبل با من تماس گرفت و مواردی را عنوان کرد. من هم به او گفتم که عیبی ندارد. او یکی دو جلسه در تمرینات ما شرکت کرد اما به این جمع‌بندی رسید که دیگر با ما نباشد. امروز تمرین ما تعطیل است و تا یکی دو روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

وی درباره جام کنفدراسیون‌ها که از فردا در روسیه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: به نظرم این جام اسم قشنگی دارد و جام منحصر به فردی است چرا که قهرمانان قاره‌ها در آن شرکت می‌کنند و از طرفی هم کشور میزبان جام جهانی یک سال قبل از شروع بازی‌ها برگزاری این مسابقات را تمرین می‌کند.از یک طرف دیگر با توجه به تعطیلی فوتبال فیفا نمی‌خواهد مخاطبانش را از دست بدهد و این بازی‌ها را برگزار می‌کند. البته برخی‌ها انتقادهایی هم می‌کنند اما فیفا برای انجام مسابقات مصر است.

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه با اعلام برنامه‌های تیم ملی و اردوهایی که این تیم در راه حضور در جام جهانی دارد، آیا در برنامه‌های تیم پیکان خللی پیش نمی‌آورد، افزود: ما بر اساس پیش‌نویسی که سازمان لیگ داده برنامه‌هایمان را آماده کردیم و همگی موظف هستیم خودمان را با تیم ملی تنظیم کنیم. سال گذشته سال صعود به جام جهانی بود و امسال سال جام جهانی. اگر می‌خواهیم شرایط خوبی داشته باشیم همه کسانی که در فوتبال هستند باید از خودشان انعطاف نشان دهند. 

جلالی در مورد انتقادهای منصور برزگر پیشکسوت کشتی از اینکه چرا به فوتبال توجه زیادی می‌شود اما به کشتی توجه نمی‌شود، اظهار داشت:‌ اینکه به فوتبال، والیبال و ... توجه می‌شود خیلی خوب است اما اینکه به کشتی یا رشته‌های دیگر توجه نمی‌شود، بد است. من اگر یک کشتی‌گیر بودم انتقادم را اینطور مطرح می‌کردم که چرا به کشتی که یک ورزش مدال‌آور و ملی است، توجه نمی‌شود. نه اینکه چرا به یک رشته دیگر توجه می‌شود. البته منصور برزگر از استخوان خورد کرده‌ها و بزرگان ورزش ماست و قطعا منظور او هم همین بود که به کشتی هم توجه شود.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری