اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۸۱۸
مدیرعامل پارس جنوبی جم گفت: مدیرعامل فجرسپاسی بهتر است در شب های قدر حرمت این شب ها و شهید سپاسی را حفظ کنند و با زبان روزه حرف‌های غیر واقع نگویند چون عملکرد مالی ما شفاف و قابل دفاع است.
۱۵:۲۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بهرام رضاییان، مدیرعامل پارس جنوبی جم در گفت و گویی درخصوص وضعیت این تیم در نقل و انتقالات و همچنین برگزاری تمرینات آماده سازی زیر نظر مهدی تارتار اظهار داشت: تمرینات خوبی را در تهران پیگیری می‌کنیم و طبق فهرستی که سرمربی تیم به باشگاه داده بود تا کنون عمل کردیم و منتظر شروع مسابقات هستیم تا عیار تیم دست‌مان بیاید ولی تا اینجای کار شرایط طبق برنامه ریزی‌هایی که از قبل داشتیم انجام شده و راضی هستیم. 

مدیرعامل پارس جنوبی جم در واکنش به ادعای فلاح، مدیرعامل تیم فجرشهید سپاسی شیراز درخصوص اینکه گفته چرا باید باشگاهی مثل پارس جنوبی جم آنقدر پول داشته باشد که برای خرج کردن آن نداند چکار باید بکند، تصریح کرد:با تمام احترامی که برای باشگاه فرهنگی و ورزشی فجرشهید سپاسی قائل هستم باید بگویم آقای فلاح ابتدا اطلاعات خودشان را کامل کنند و بعد در زمینه دیگر باشگاه ها به اظهارنظر بپردازند. اینکه در شیراز چه بر سر فجر یا برق شیراز آمده را باید مسئولان آن شهر پاسخ بدهند. بهتر است در شب های قدر ایشان حرمت این شب ها و شهید سپاسی را حفظ کنند و با زبان روزه برخی حرف‌ها را که از واقعیت به دور است نگویند. عملکرد مالی ما شفاف و قابل دفاع است. جهت یادآوری به آقای فلاح عرض می کنم فصل گذشته با کمترین هزینه و بدون داشتن بازیکنان گرانقیمت چند صد میلیونی به لیگ برتر صعود کردیم. در فصل آینده هم با همین سیاست و با هزینه ای متعادل وارد مسابقات لیگ برتر خواهیم شد. 

مدیرعامل پارس جنوبی تصریح کرد: مدیرعامل فجرسپاسی بهتر است به دنبال دلایل دیگری باشد برای مشکلات باشگاه خودش و ورزش استان فارس تا به جای اینکه نگران تیم‌های استان بوشهر باشد. گویا آقای فلاح نمی‌دانند که جم از شهرستان های استان بوشهر بوده و به عنوان نماینده این استان در لیگ برتر حضور دارد. باشگاه فرهنگی ورزشی فجرسهید سپاسی از اخلاق مدارترین باشگاه های ورزشی فوتبال ایران بوده و هست و انتظار نداریم که مدیرعامل باشگاه ارزشی چون فجرسپاسی اینگونه و بدون اطلاعات وارد جنجال های فوتبالی شوند.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین