اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۸۰۲
سرپرست باشگاه فجرشهید سپاسی گفت: تیمی مثل ما برای حل مشکلاتش باید کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرد اما یک تیم آنقدر پول دارد که نمی‌داند چطور خرج کند و عدالت اجتماعی این نیست.
۱۳:۴۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رسول فلاح در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت تیم فجر شهید سپاسی شیراز و بحث انتخاب سرمربی این تیم گفت: در ابتدا باید از زحمات ظهراب قنبری که پیش از من در باشگاه فجر زحمت می‌کشید تشکر کنم. همچنین باید بگویم که ما شاید جزو معدود تیم‌هایی باشیم که همه مردم ایران ما را دوست دارند و لطف خدا هم شامل حال ما شده که در این تیم کار می‌کنیم. برای اینکه باشگاه روی یک نفر نچرخد یک هیأت مدیره قوی تشکیل دادیم و تا چند روز دیگر مدیرعامل را هم انتخاب خواهیم کرد. همچنین چند گزینه برای سرمربیگری فجرسپاسی هم داریم که از بین علی‌اصغر کلانتری و وحید رضایی یک نفر را انتخاب می‌کنیم. همچنین جا دارد از غلامحسین پیروانی که سرآمد همه مربیان استان فارس است بابت زحماتی که کشیده، تشکر کنیم. ما قصد داشتیم با او ادامه همکاری دهیم و برای ما باعث افتخار بود اما خود پیروانی اعلام کرد که تصمیمی برای مربیگری ندارد.

وی در مورد اینکه با این شرایط آیا خودش به عنوان مدیرعامل در باشگاه فجر شهید سپاسی ادامه کار خواهد داد یا خیر، اظهار داشت: خودم علاقه‌ای به فوتبال ندارم و خانواده‌‌ام هم دوست ندارند در فوتبال باشم. این را بگویم که فوتبال ما کثیف نیست اما متاسفانه برخی‌ها اقداماتی انجام می‌دهند که باعث می‌شود فوتبال از آن شرایط خوبی که دارد، دور شود. متاسفانه فوتبال محلی برای زدن همدیگر شده و تا کسی می‌خواهد رشد کند او را به پایی می‌کشیم. من سرباز سپاه هستم و هر حکمی بدهند، انجام می‌دهم. ما برنامه 3 ساله تنظیم کرده‌ایم اما به هر حال می‌دانیم فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. در سال اول می‌خواهیم که استخوان‌بندی تیم فجرسپاسی محکم شود و البته نیم‌نگاهی هم به صعود به لیگ برتر داریم. در سال دوم به دنبال رفع عیوب هستیم و باز هم برای بالای جدول تلاش خواهیم کرد و اینطور نیست که قصد صعود نداشته باشیم اما در سال سوم برنامه ما صعود به لیگ برتر است اما به هرحال زمانی همه چیز به خوبی پیش می‌رود که هر چیزی سر جای خودش باشد.

سرپرست باشگاه فجرشهید سپاسی در خصوص گلایه‌هایی که به دلیل بی‌پولی و در زمان نقل و انتقالات به وجود آمده، خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکن سرباز ما که قراردادش با ما 10 میلیون تومان بود از یک باشگاه دیگر پیشنهاد 170 میلیونی دریافت کرد. این در شرایطی است که ما باید کاسه دست‌مان بگیریم و پول جمع کنیم تا بتوانیم تیم‌داری کنیم. به نظر شما در این شرایط ما چطور می‌توانیم با تیم‌های دیگر رقابت کنیم. من برای آقای پروین احترام زیادی قائلم اما ایشان می‌گویند رئیس‌جمهوری 500 میلیارد تومان به باشگاه‌های لیگ برتر بدهد تا مشکلات‌شان حل شود. اما سؤال من از آقای پروین این است چرا تیم‌های لیگ یکی را حساب نکردید؟ اتفاقا خیلی از تیم‌های لیگ یکی‌‌ها قدمت بیشتری نسبت به لیگ برتری‌ها دارند. تیم شهرداری تبریز، ماشین‌سازی تبریز،‌ ایرانجوان بوشهر،‌ ملوان و... تیم‌های اصیل و با قدمتی هستند اما برخی‌ها ما را به حساب نمی‌آورند. چرا باید شاهین بوشهر یا برق شیراز نابود شود؟ مسئولان به من پاسخ دهند که عدالت اجتماعی یعنی چه؟ آیا عدالت اجتماعی این است که یک تیم آنقدر پول داشته باشند نداند چه کند و بعد ما به دلیل بی پولی کاسه چه کنم چه کنم دست‌مان بگیریم؟ متاسفانه در شهرهایی استادیوم ساخته می‌شود که اصلا تیم فوتبال ندارند! یا اینکه بازیکنی که 6 ماه در لیگ دسته اول بازی نکرده با قرارداد 600 میلیونی به تیم لیگ برتری می‌رود.

وی در خصوص وضعیت امید عالیشاه و احتمال حضورش در این تیم برای سپری کردن دوران سربازی افزود: با سردار باران‌چشمه در این باره صحبت کردم. امید عالیشاه بازیکن بزرگی است و مطمئنا اگر به تیم ما بیاید مورد احترام زیادی قرار می‌گیرد. اما من از مدیران و مسئولان ارشد نیروهای مسلح می‌خواهم تا مشکلات جوانان فوتبالیست حل شود و اجازه ندهند فوتبال آنها نابود شود. باید طرحی بدهند تا فوتبالیست‌ها هم ضرر نکنند. عالیشاه هم به این مسائل به چشم خیر نگاه کند و چند ماه به تیم فجر شهید سپاسی بیاید.

سرپرست باشگاه فجرشهید سپاسی در پایان تصریح کرد: من حرف حق می‌زنم و از کسی ترسی ندارم. چرا باید باشگاه پارس جم جنوبی آنقدر پول داشته باشد که برای خرج کردنش نداند چه کار کند اما در همین استان بوشهر باشگاه‌هایی مثل شاهین بوشهر یا ایرانجوان که قدمت بسیار زیادی هم دارند به دلیل بی‌پولی در آستانه مشکلات بسیار زیاد قرار داشته باشد؟ عدالت اجتماعی این نیست. شما ببینید که استان‌های هرمزگان، فارس و خوزستان تیم‌هایشان چقدر مشکلات زیادی دارند. همین تیم استقلال خوزستان نماینده ایران در آسیا بود پول تهیه بلیت هواپیما برای سفر به خارج از کشور را نداشت اما یک شهر کوچک نفتی این همه هزینه‌های آنچنانی در فوتبال می‌کنند و بقیه تیم‌ها به دلیل بی‌پولی از بین می‌روند. این عدالت اجتماعی نیست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری