اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۷۹۸
نشست باشگاه استقلال با ملي‌پوش ازبكستاني بدون اينكه نتيجه‌اي در پي داشته باشد به پايان رسيد تا كار دو طرف به تهديد و شكايت كشيده شود.
۱۳:۲۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سرورجپاروف بعد از مدت‌ها بي‌اعتنايي به تماس‌ها و رايزني‌هاي صورت گرفته از استقلال بعد از حضور در تهران با كاروان تيم ملي ازبكستان اين فرصت را در اختيار مسئولان باشگاه تهراني گذاشت تا در نشستي با اين بازيكن و مديربرنامه‌هايش در خصوص شرايط قرارداد و همكاري در ليگ هفدهم پاي ميز مذاكره بنشينند. جلسه‌اي شبانه كه نه تنها نتيجه مثبتي در پي نداشت بلكه لج و لجبازي بيشتر طرفين و تهديد آنها به شكايت پرونده اين همكاري را به سمت و سويي برد كه كمتر كسي انتظار آن را داشت.

مسئولان استقلال بعد از چند جلسه مذاكره با مديربرنامه‌هاي اين بازيكن در حالي با جپاروف رودررو شدند كه اين بازيكن با پافشاري بر اينكه نمي‌تواند در استقلال به ميدان برود زير بار توافق اوليه خود نرفت تا آبي‌هاي پايتخت تصميم به شكايت از اين بازيكن به فيفا بگيرند. باشگاه استقلال با استخدام يك وكيل مستندات خود را به فيفا ارائه كرد تا اين نهاد بين‌المللي درباره پرونده مرد سال فوتبال آسيا و ملي‌پوش ازبك تصميم‌گيري كند. مدير برنامه‌هاي اين بازيكن پيش از اين اعلام كرده بود كه جپاروف در ايران تنها براي سپاهان بازي خواهد كرد اما استقلالي‌ها عقيده دارند اين بازيكن بايد براي شروع فصل به استقلال بازگردد و با استناد به قراردادي كه با اين باشگاه دارد در ليگ هفدهم پيراهن اين تيم را بر تن كند. با اين تفاسير بايد منتظر قطعي شدن حضور جپاروف در اصفهان براي امضاي قرارداد جديد با سپاهان بود، وعده‌اي كه مديران باشگاه اصفهاني از مدت‌ها قبل به طرفداران خود داده بودند و با اطمينان خاصي از كامل بودن مدارك و مستندات خود در قبال خريد اين ملي‌پوش پا به سن گذاشته ازبك خبر مي‌دادند تا به اين ترتيب تهديد به شكايت فيفا از سوي استقلالي‌ها نيز كارساز نباشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین