اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۷۸۰
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، گفت: تیم ملی فوتبال ایران در راه رسیدن به جام جهانی کار بزرگی کرد و این افتخاری بود که نصیب کل فوتبال شد.
۱۱:۴۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی عیسی‌زاده در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت صنعت نفت، گفت: شرایط تیم خوب است و تمریناتمان را بر اساس برنامه کادرفنی دنبال می‌کنیم تا تیم آماده شروع مسابقات لیگ برتر شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حضور مهرداد جماعتی به دلیل مشکلات مالی در این تیم منتفی شده است، عنوان کرد: خیر این بازیکن جدا نشده اما بر سر مسائل مالی اختلافاتی داریم که باید این موضوع حل شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد اینکه آیا برگزاری اردوی ترکیه قطعی شده، اظهار داشت: بله برگزاری این اردو قطعی است و زمان دقیقش به زودی مشخص می‌شود.

عیسی‌زاده در مورد اینکه تیم‌های خوزستانی با مشکل مالی روبرو هستند، گفت: متاسفانه مشکلات بسیار زیاد است و تمام تیم‌ها با سختی کسب درآمد می‌کنند. پول در آوردن در فوتبال بسیار سخت شده است.

وی در مورد اینکه یک هفته زمان شروع لیگ برتر به تعویق افتاد، اظهار داشت: کاچی بهتر از هیچی؛ همین تعویق هم خوب است اما اگر کمی بازی‌ها دیرتر شروع شود شرایط تیم‌ها بهتر خواهد شد.

عیسی‌زاده در مورد بحث حضور لوسیانو پریرا در صنعت نفت، گفت: مذاکراتی با این بازیکن انجام شده و اگر به توافق رسیدیم این مسئله را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی تصریح کرد: اتفاق بسیار خوشحال‌کننده بود و باعث شادی اهالی فوتبال و تمام مردم ایران شد. اینبار بدون استرس و در شرایط بسیار خوب راهی جام جهانی شدیم.باید از مسئولان فنی تیم ملی و مدیریتی فدراسیون تشکر کنیم که با تلاش زیادی تیم ملی را به جام جهانی رساندند. صعود به جام جهانی کار بزرگی بود و تیم ملی این افتخار را برای فوتبال ایران کسب کرد.

وی در مورد اینکه آیا صنعت نفت هم می‌تواند نماینده‌ای در تیم ملی داشته باشد، تصریح کرد: شک نکنید. بازیکنان خوبی در تیم‌مان داریم که امسال با عملکرد خود راهشان را باز می‌کنند. فکر می‌کنم حداقل دو بازیکن از صنعت نفت به تیم ملی برسد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین