اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۷۴۹
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکنان جدید، هیچ یک از بازیکنان این تیم در برنامه نقل و انتقالات پرسپولیس قرار ندارند.
۱۹:۴۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ طبق دستور العملی که علی اکبر طاهری در ارتباط با نحوه عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات صادر کرده است، با توجه به عدم امکان جذب بازیکنان جدید توسط باشگاه تراکتورسازی و محرومیت این تیم از نقل و انتقالات، هیچ یک از بازیکنان این تیم در فهرست خرید پرسپولیس قرار نمی گیرند.

بنابراین اخباری که در ارتباط با تلاش پرسپولیس برای جذب بازیکنان تراکتورسازی یا مذاکره با آن ها از جمله محمد ابراهیمی منتشر می‌شود کذب محض است و برنامه ای در این خصوص در دستور کار قرار ندارد و باشگاه تراکتورسازی و هواداران آن از این جهت آسوده خاطر باشند.

در ادامه این خبر آمده است کاملاً جدای از این مورد با توجه به اخبار دیگری که در روزهای اخیر منتشر شده است باشگاه بار دیگر تاکید می‌کند که موارد متعددی از بازارگرمی ها وجود دارد که تلاش می‌شود با مطرح کردن نام پرسپولیس قیمت بازیکن را در مذاکره با سایر باشگاه‌ها بالا ببرند که از هواداران خود خواستاریم با عدم مطرح کردن این نام ها به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین