اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۷۲۲
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: به عقیده خودم با ماندن در صنعت نفت، بهترین تصمیم را گرفتم. با حضور کمالوند شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده‌ایم و به دنبال کسب نتیجه‌ای به مراتب بهتر از سال گذشته هستیم.
۱۶:۲۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت نفت آبادان،محمد شادکام در مورد اردوی تیم فوتبال صنعت نفت، اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی را در اردوی کردان کرج داریم. با اضافه شدن بازیکنان جدید، تیم خیلی بهتر از گذشته شده است، ضمن اینکه با آمدن بازیکنان دیگر در روزهای آتی باز هم تکمیل تر می شویم. با تمرینهایاین روزها، به لحاظ جسمی هم روز به روز بهتر می‌شویم.

وی که در چند روز گذشته قراداد خود را با صنعت نفت تمدید کرده بود، افزود: از ٢تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم ولی به خاطر مردم آبادان و هواداران صنعت نفت آبادان دوست نداشتم به تیم دیگری فکر کنم.

شادکام با اشاره به این موضوع که به دنبال آن است تا در لیگ هفدهم بهترین عملکرد خود را ارائه بدهد؛ بیان کرد: به عقیده خودم با ماندن در صنعت نفت، بهترین تصمیم را گرفتم. با حضورکمالوند شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده‌ایم و به دنبال کسب نتیجه‌ای به مراتب بهتر از سال گذشته هستیم.

همچنین زبیر نیک‌نفس در مورد وضعیت صنعت نفت، خاطرنشان کرد:به جرات میگویم که در این چندسال اخیر، این اردوی کردان به لحاظ تجهیزات و امکانات بهترین اردو بوده است. تلاش فراز کمالوند، کادر فنی و حمایت و پشتیبانی مدیریت در این چند روز اخیر بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به فضای بسیار خوب حاکم بر این تیم بیان کرد: خیلی سریع با بازیکنان جدید تیم دوست شدیم و دوست دارم این موضوع را بگویم که کرار جاسم یکی از خوش قلب ترین بازیکنانی است که در کنار ما حضور دارد.با این تلاش و همت به دنبال آن هستیم که بهترین نتیجه تاریخ صنعت نفت را رقم بزنیم.

نیک نفس در پایان عنوان کرد: مردم آبادان برای نخستین بازی خانگی صنعت نفت آبادان آماده باشند و همه با لباس زرد به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری