اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۶۹۷
استقلالی‌ها منتظر باشند. من به این تیم و توفیقی بدهکارم که امیدوارم بتوانم روزی آن را جبران کنم.
۱۳:۰۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از اینکه رحیم زهیوی از لیگ قطر برگشت، خبر رسید این بازیکن از تیم‌های بزرگ پایتخت پیشنهادهای جدی و خوبی دارد. با این اتفاقات همه فکر می‌کردند او به استقلال می‌رود تا شاگرد علیرضا منصوریان شود اما زهیوی ترجیح داد این فصل در خوزستان بماند. این مهاجم گلزن و تکنیکی به خاطر علاقه‌ای که به سیروس پورموسوی داشت حتی از پیشنهادهای بالایی که داشت گذشت تا بار دیگر شاگرد این مربی شود و البته در یک تیم خوزستانی توپ بزند. رحیم زهیوی مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان و الشحانیه قطر که بعد از کش و قوس‌های زیادی قراردادش را با فولاد خوزستان امضا کرد، در مورد این انتخابش، پیشنهاد استقلال و... صحبت می‌کند.



خیلی وقت بود بحث حضورت در فولاد خوزستان مطرح شده بود چه شد که این اتفاق خیلی طول کشید؟
من در این مدت خیلی از پیشنهادها را رد کردم چون از اول تصمیم داشتم به فولاد خوزستان بیایم. البته باشگاه فولاد خوزستان یکسری محدودیت دارد که همین مساله باعث شد مبلغ قراردادم با پیشنهادهایی که دریافت کردم حدود 400، 500 میلیون تومان تفاوت داشته باشد. شاید باور نکنید اما هر کسی که قرارداد من با فولاد خوزستان را می‌بیند می‌گوید دیوانه هستی که با این مبلغ قرارداد بستی اما من به خاطر مردم خوزستان و به عشق سیروس پورموسوی با فولاد قرارداد امضا کردم و با تمام قدرت در خدمت این تیم خواهم بود.


ظاهرا عرق خاصی به خوزستان داری که با این شرایط به فولاد رفتی؟
مجبور شدم در خوزستان بمانم چون هم فولاد خوزستان به من احتیاج داشت و هم مردم خوزستان اصرار داشتند. من نمی‌دانم هواداران از کجا شماره تلفن من را پیدا کرده بودند اما در این مدت بارها با پیام‌های هواداران مواجه شده بودم که از من خواستند بمانم. خیلی‌ها حتی مرا قسم می‌دادند. من هم وقتی این همه اصرار را دیدم و البته به خاطر عشق و علاقه‌ای که به خوزستان دارم تصمیم گرفتم با فولاد خوزستان قرارداد امضا کنم. در واقع دیگر نمی‌توانستم در برابر اصرارها مقاومت کنم و بالاخره تصمیم گرفتم هر چه زودتر قراردادم با فولاد خوزستان را امضا کنم تا خیال هواداران هم راحت باشد.


گفته می‌شود امروز (چهارشنبه) ایمان مبعلی هم در باشگاه فولاد خوزستان حضور داشت تا با این تیم قرارداد امضا کند...
بله، مبعلی یکی از افتخارات فوتبال خوزستان است که حضورش در فولاد می‌تواند کمک زیادی به تیم کند.


با حضور شما و ایمان مبعلی انگار دیگر هواداران نگرانی نسبت به فولاد خوزستان ندارند...
مطمئن باشید این فصل فولاد متفاوت و قدرتمندی خواهید دید. قرار است 3، 4 بازیکن دیگر به تیم اضافه شوند که با آنها فولاد قدرتمندی خواهیم ساخت. من شخصا انگیزه‌های زیادی دارم که امیدوارم بتوانم به خوبی بدرخشم و به فولاد خوزستان کمک کنم. از اینکه در این تیم پرافتخار خوزستانی هستم خوشحالم.


فولاد خوزستان این فصل چه هدفی را دنبال می‌کند؟
همه دوست داریم قهرمان شویم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که سهمیه آسیا را به دست بیاوریم. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید دید شرایط تیم‌ها در مسابقات چطور است.


با وجود اینکه شما از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتی اما در نهایت در خوزستان ماندی. در حالی که خیلی از دوستانت جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند...
من برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. خیلی دوست داشتم با هم باشیم اما هر کسی رفت دنبال کار و زندگی خودش که برایشان آرزوی موفقیت دارم.


انگار از این اتفاق ناراحت هستی؟
خب بالاخره ما 2 سال با هم زندگی کردیم و به هم عادت داشتیم که این جدایی برای‌مان سخت است. خیلی دوست داشتم باز هم کنار هم بازی کنیم اما اینطور نشد.


به هر حال به نظر می‌رسد بیت‌سعید انتخاب خوبی داشت. هم تیم خوبی انتخاب کرد و هم اینکه ظاهرا مبلغ قراردادش بالاست...
دیگر بالاخره بیت‌سعید تصمیمش را گرفته و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. من این را باید بگویم که واقعا اگر به کسی بدهکار باشم پندار توفیقی (مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران) است و تا روزی که زنده‌ام لطفش را جبران می‌کنم.


حتما قول دادی به استقلال بروی اما نرفتی...
قول ندادم اما توفیقی خیلی پای من ایستاد. ان‌شاءا... سال بعد بتوانم جبران کنم.


یعنی سال بعد قرار است به استقلال بروی؟
استقلالی‌ها منتظر باشند. من به این تیم و توفیقی بدهکارم که امیدوارم بتوانم روزی آن را جبران کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین