اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۶۸۶
مسئولان باشگاه پاناتینایکوس از ابراز تمایل مهاجم ملی‌پوش کشورمان برای تمدید قراردادش با پانیونیوس ناراحت شدند و از جذب او عقب نشینی کردند.
۱۱:۲۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| درحالیکه این روزها خبر انتقال مسعود شجاعی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان از تیم پانیونیوس به پاناتینایکوس در رسانه‌های یونان مطرح می‌شد اما صحبت‌های اخیر شجاعی درباره تمایلش به تمدید قراردادش با باشگاه پانیونیوس به مذاق مسئولان باشگاه پاناتینایکوس نیامد و این اقدام شجاعی را نوعی بازار گرمی اطلاق کردند و از جذبش عقب نشینی کردند.

روزنامه گازتا اسپورت یونان درباره این موضوع نوشت: آنچه که مربوط به انتقال مسعود شجاعی، بازیکن ایرانی پانیونیوس است نارضایتی آشکار مسئولان پاناتینایکوس از مصاحبه اخیر این بازیکن ایرانی است که به صراحت بیان کرد تمایل دارد تا قرارادادش را با پانیونیوس تمدید کند. این اقدام بازیکن ایرانی برای بازار گرمی و بالا بردن رقم قراردادش اطلاق می‌شود. پاناتیناکوس به خاطر این اقدام شجاعی عقب نشینی کرده است اما این اقدام سبزها به معنای انصراف کامل از این خرید نیست.

از طرف دیگر سایتsport-fm یونان درباره این موضوع این طور نوشت: شجاعی برای اولین بار اعتراف کرد که تمایل دارد در پانیونیوس می‌ماند اما اکنون مسئولان پاناتینایکوس از این صحبت‌های بازیکن ایرانی ناراضی هستند. این رفتار شجاعی اگرچه همه چیز را نابود نکرده است اما این اقدام باعث شد تا مدیر فنی باشگاه پاناینایکوس به فکر جذب بازیکن دیگری بیفتد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری