اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۶۲۰
مراسم وزن‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه برگزار شد و ۶ نماینده کشورمان به روی باسکول رفتند و حریفان خود را شناختند.
۱۷:۴۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل ازفدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از فردا (پنجشنبه) و به مدت 2 روز در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) برگزار می شود. مراسم وزن کشی 6 وزن نخست این رقابت‌ها عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد و نمایندگان کشورمان به روی باسکول رفتند که نتایج وزن کشی به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند محمدجواد رضایی در دور نخست با بهرام‌اُف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران تایلند و کره‌جنوبی می‌رود.

در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با فیداخمتوف از قزاقستان مبارزه می‌کند. در این وزن 11 نفر وزن کشی کرده‌اند.

در وزن 66 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند امین کاویانی‌نژاد در دور اول با ایلانا از چین کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده نمایندگان کشورهای ژاپن و ازبکستان روبرو می‌شود.

در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست به مصاف ساجان از هند می‌روند و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران کره جنوبی و قزاقستان می‌رود. در این وزن 11 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند.

در وزن 84 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تمیربک از قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده کشتی‌گیران ویتنام و ازبکستان پیکار می‌کند.

در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف لی از کره جنوبی می‌رود.

این رقابت‌ها از ساعت 6:30 صبح فردا (پنجشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین