اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۶۱۵
مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به پاسخ مثبت فدراسیون فوتبال قرقیزستان برای میزبانی بازی پرسپولیس – الاهلی، جهت بازدید از امکانات اقامتی ورزشی و همچنین تدارکات اولیه راهی بیشکک، پایتخت قرقیزستان شدند.
۱۶:۵۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پندار خمارلو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: امروز چهارشنبه به اتفاق آقای ترکاشوند، از تهران پرواز می‌کنیم و پس از بازدید از امکانات مورد نیاز برای برگزاری این بازی و انجام صحبت‌ها، روز جمعه به تهران باز خواهیم گشت.

وی درباره اینکه آیا کشور دیگری برای این منظور کاندید است، ادامه داد: در حال حاضر تنها گزینه ما قرقیزستان است و اگر شرایط مطلوب باشد این کشور در اولویت قرار دارد. مواردی مثل قطر که درباره آن گمانه‌زنی شده بود، منتفی است و از میان درخواست‌های ارسال شده، قرقیزستان اعلام آمادگی کرد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این درخواست از طریق فدراسیون فوتبال ارسال شد و در این سفر مواردی مانند، ورزشگاه، محل تمرین، هتل، مسائل امنیتی مربوط به بازی و بلیت فروشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ضمن آنکه در صورت قطعی شدن بازی در بیشکک، احتمالا برای سهولت رفت و آمد تیم، نسبت به در اختیار گرفتن پرواز چارتر تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است؛ قرقیزستان که از سال 91 از اتحاد جماهیر شوروی استقلال یافته است، حدود 5/5 میلیون نفر جمعیت دارد. دمای هوا در این کشور از منهای 40 درجه در زمستان مناطق شمالی تا بعلاوه 40 درجه در تابستان مناطق جنوبی و گرمسیری متغیر است.

بیشکک پایتخت و بزرگترین شهر این کشور است که آب و هوای آن نزدیک به تهران و البته خنک‌تر عنوان می‌شود.

نکته جالب توجه اینکه قرقیزستان سنگین‌ترین شکست بازی‌های ملی خود را از فوتبال ایران به یاد دارد که با نتیجه هفت بر صفر رقم خورد. ورزشگاه ملی این کشور، دولن اومورزاتوف نام دارد که ظرفیت آن بالغ بر 22 هزار نفر اعلام شده است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری