اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۵۹۵
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: از شرایط تمرینات مشخص است که فراز کمالوند به قرار گرفتن صنعت نفت در جایگاه‌های بالایی جدول لیگ برتر فکر می‌کند.
۱۵:۴۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت نفت آبادان، علی عبدالله‌زاده در مورد تمدید قرارداد با صنعت نفت، گفت: پیشنهادات خوبی از دیگر تیم‌های لیگ برتری داشتم اما برای بازیکن آبادانی که در صنعت نفت بازی کرده باشد، حضور در تیم‌های دیگر تقریبا غیرممکن می‌شود.

وی افزود: وابستگی به شهر، خانواده، دوستان و البته هواداران فهیم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اجازه نداد که این تیم را ترک کنم.

امدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این موضوع که در هیچ کجای ایران هواداری مثل هوادار تیم صنعت نفت آبادان دیده نمی‌شود، بیان کرد: این عزیزان در اوج گرما، شرجی، گرد و غبار و هوای راکد کنار ما بوده‌اند و وظیفه ما است که با تمام توان برای آنها به میدان برویم.

وی اضافه کرد: این روزها در شرایطی در کنار تیم صنعت نفت تمرین می‌کنم که تجهیزات مدرن به تمرینات ما اضافه شده است و از فیلمهای روز آموزشی دنیا بهره می‌بریم.

عبداله‌زاده با بیان این مهم که امکانات فعلی تمرینی تیم صنعت نفت آبادان را پیش از این تنها در تیم ملی امید دیده بودم، افزود: با این شرایط مشخص است که آقای کمالوند به قرار گرفتن صنعت نفت در جایگاه‌های بالایی جدول لیگ برتر فکر می‌کند.

وی بیان کرد: همیشه آرزوی آن را داشتم که تیم صنعت نفت به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد و نتیجه‌ای بگیریم که تندیس این تیم در شهر نصب شود.

این مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: شک نکنید که امسال حریف راحتی برای هیچ تیمی نیستیم و دیدگاه بقیه تیم‌ها را را پیش از دیدار با صنعت نفت تغییر می‌دهیم.

وی از برپایی اردوی تیم صنعت نفت آبادان در کردان کرج گفت و افزود: تمرین کردن در کنار کادری مجرب و فهمیده گواه این موضوع است که صنعت نفت آبادان امسال به دنبال تغییر است.

عبدالله‌زاده در همین خصوص خاطرنشان کرد: شرایط تمرینی، آب و هوا در کردان بسیار عالی است و بعد از آن اردوی ترکیه بدون تردید شرایط ما را بهتر خواهد کرد.

وی با اشاره به این موضوع که بازی با تیم‌های بزرگ در ترکیه به صنعت نفت شخصیت بالاتری می‌دهد، تصریح کرد: با این شرایط ترس بازیکنان جوان‌مان هم برای مقابله با ستاره‌های فوتبال ایران می‌ریزد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین