اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۵۹۰
رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: در خصوص بازیکن ازبکستانی هنوز اتفاقی نیفتاده که استقلال بخواهد براساس آن از این بازیکن شکایت کند.
۱۵:۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| روزبه وثوق احمدی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت سرور جباروف اظهارداشت: استقلالی‌ها 10 روز پیش نامه‌ای را برای کمیته تعیین وضعیت ارسال کردند و طبق مستنداتی که ارائه شد به ما اعلام کردند این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و چون او را قرضی به سپاهان دادیم باید برگردد و برای استقلال بازی کند. ما این نامه را دریافت کردیم و مستندات استقلال را هم گرفتیم هرچند که آنها خواستند تا جلوی صدور ITC جباروف را بگیریم اما چون ITC او برای سپاهان صادر شده این باشگاه اصفهانی است که باید در این مورد اقدام لازم را بعمل آورد.

وی ادامه داد: استقلالی‌ها می‌گویند جباروف بازیکن ماست اما هنوز او به ایران بازنگشته و چون ممکن است هر اتفاقی بیفتد در حال حاضر بحث شکایت مطرح نیست. تازه فردا پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود و چون ممکن است جباروف به ایران بازنگردد و یا هر تیم دیگری جز استقلال را انتخاب کند، استقلالی‌ها در نامه‌ای طبق مستنداتی که ارائه کردند فقط خواستند کمیته تعیین وضعیت بازیکنان را از آخرین وضعیت او مطلع کنند و باز هم تأکید می‌کنم شکایتی در کار نبود.

وثوق‌احمدی در پایان گفت: استقلالی‌ها را راهنمایی کردیم که طبق قراردادی که جباروف با استقلال دارد باید به این باشگاه برگردد و اگر برنگشت و به هر باشگاه ایرانی غیر از استقلال رفت آنها می‌توانند به کمیته تعیین وضعیت شکایت کنند و اگر به باشگاه خارجی پیوست استقلالی‌ها می‌توانند به کمیته تعیین وضعیت فیفا شکایت کنند و در واقع ما آنها را برای شکایت احتمالی بعدی راهنمایی کردیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری