اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۵۸۳
فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول از نیمه دوم مرداد یعنی کمتر از دو ماه دیگر آغاز می‌شود و هنوز 8 تیم از ۱8تیم سرمربی‌های خود را نمی‌شناسند.
۱۴:۴۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| کمتر از دو ماه تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول زمان باقی مانده است تکلیف 8تیم از 18 تیم های حاضر در لیگ دسته اول هنوز مشخص نشده است.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول از نیمه دوم مرداد یعنی کمتر از دو ماه دیگر آغاز می شود و این در حالی است که 8 تیم آلومینیوم اراک- اکسین البرز-ایرانجوان بوشهر-خونه به خونه بابل -راه آهن تهران- صبای قم-فجرسپاسی شیراز-ماشین سازی تبریز-در مسابقات لیگ یک فصل 96-97 هنوز سرمربیان خود را جهت حضور در رقابت های لیگ دسته اول نمی شناسند.در ادامه نگاهی خواهیم کرد به نیمکت های بلاتکلیف لیگ دسته اول:

1-آلومینیوم اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پایان مسابقات لیگ دسته اول در فصلی که گذشت نه تنها وارد فاز بلاتکلیفی در حوزه تعیین سرمربی شد بلکه این روزها خبرهای ضد و نقیضی از ادامه تیمداری مجموعه ایرالکو در فصل پیش رو به گوش می رسد.پاشازاده سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک نیز با مشاهده وضع موجود عطای ماندن در اراک را به لقایش بخشید.

2-اکسین البرز

باشگاه تازه تاسیس کرجی پس از دو سال تیمداری در رشته فوتبال دیگر قصد تیمداری ندارد.یحیی گل محمدی سرمربی فصل گذشته اکسین نیز به دلیل عدم تمایل مدیران اکسین برای تیمداری از این تیم جدا شده و فصل آینده در لیگ برتر و تیم تراکتورسازی به کار مربیگری خواهد پرداخت.

3-ایرانجوان بوشهر

این تیم جنوبی نیز تقریبا در حالت بلاتکلیفی به سر می برد با این تفاوت که به احتمال فراوان فصل آینده شاهد تیمداری ایرانجوان در لیگ دسته اول خواهیم بود.در شرایط کنونی مدیران ایرانجوان به دنبال انتقال امتیاز باشگاه هستند و پس از طی این روند باید منتظر انتخاب سرمربی جدید ایرانجوان باشیم.

4-خونه به خونه بابل

تیم پر حاشیه شمالی پس از قطع همکاری با نادر دست نشان سراغ فرهاد پورغلامی رفته تا با وی به توافق برسد البته مدیران خونه به خونه پورغلامی را یکی از چند گزینه خود معرفی کرده اند این در حالی است که از مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته ذوب آهن نیز به عنوان یکی از گزینه های مدیران خونه به خونه نام برده می شود.

5-راه آهن تهران

تیم ریشه دار تهرانی پس از ماندگاری در لیگ دسته اول این روزها با مدیرعاملی رشیدی به دنبال انتخاب سرمربی برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول فصل پیش رو است.از استحقاری و سعید رمضانی به عنوان گزینه های سرمربیگری راه آهن نام برده می شود.البته باید دید دادستانی در مورد موضوع مالکیت باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

6-صبای قم

تیم فوتبال صبا پس از سقوط از لیگ برتر در شرایط نابسامانی به سر می برد.به نظر نمی رسد که مرفاوی در قم ماندگار شود و تا این لحظه خبری از گزینه های سرمربیگری صبا منتشر نشده است.البته مدیران این باشگاه سابقا لیگ برتری این روزها بیشتر پیگیر شکایت شان در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هستند تا شاید بتوانند از این طریق در لیگ برتر ماندگار شوند!

7-فجرسپاسی شیراز

پیرامون سرمربی فجرسپاسی در فصل پیش رو مسابقات لیگ دسته اول خبرهای ضد و نقیضی منتشر شده است.فلاح سرپرست باشگاه فجرسپاسی پیروانی سرمربی فصل گذشته را یکی از گزینه ها معرفی کرده و همچنین بیان داشته به غیر از پیروانی با دو گزینه خوب داخلی نیز مذاکراتی داشته است.

8-ماشین سازی تبریز

سبزهای تبریز پس از سقوط از لیگ برتر مدتی را در بلاتکلیفی به سر بردند با این حال با اعلام رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی این باشگاه همچنان تحت پوشش مجموعه شهرداری تبریز به فعالیت خود ادامه می دهد.همچنین با اعلام رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی سرمربی ماشین سازی نیز ظرف چند روز آینده رسما معرفی خواهد شد.

باید دید چه اتفاقی بر سر این تیم ها پیش از اغاز رقابت های لیگ دسته اول خواهد افتاد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری