اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۴۸۲
سرمربی گیتی پسند گفت: از ناظم الشریعه گلایه دارم چرا درباره یکی از بازیکنان به جای سوال از من به مدیرعامل مراجعه کرده است.
۲۰:۲۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی افضل در گفت‌وگویی در مورد تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا گفت: ما از اردیبهشت ماه تمرینات خود را شروع و به کارهای تاکتیکی و بدنسازی پرداختیم و تا حدود 50 درصد فعلاً به اهداف خود رسیدیم.

وی در ادامه گفت: امسال ما خداراشکر کمبود بازیکن نداریم و از نظر بازیکن غنی هستیم و همچنین بازیکنان باتجربه تیم ملی در گیتی‌پسند انگیزه بالایی را به دیگر جوانان داده‌اند.

سرمربی گیتی‌پسند گفت: ما از نظر مالی در باشگاه مشکل نداریم و باشگاه گیتی‌پسند تنها باشگاهی است که سال قبل با تمام بازیکنان و کادر فنی تسویه نموده است.

افضل همچنین در مورد اختلاف این‌ روزهای خود با ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی گفت: من و ناظم‌الشریعه از دوستان قدیمی و 20 ساله هستیم و قبل از اینکه ایشان سرمربی تیم ملی شود، ما درتیم منتخب و تیم ملی باهم بودیم. من فقط به عنوان یک مربی از ایشان توقع داشتم اگر در مورد بازیکنی مشکلی وجود دارد، چرا ایشان از من‌ِ مربی سوال نمی‌کند و مستقیم به مدیرعامل رجوع کرده و از او سوال می‌کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین