اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۲۹۴
عليرضا منصوريان هم امروز خوب مي‌داند احتمال جدايي كاوه رضايي از ماندن او در استقلال بيشتر است. سرمربي استقلال تهران خيلي دلش مي‌خواست (و مي‌خواهد) مهاجم اول خود را نگه دارد اما كاوه سوداي ديگري در سر دارد.
۲۳:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رضايي با ذهنيت رابطه خوب كارلوس كي‌روش و عليرضا منصوريان در حالي از ذوب‌آهن جدا شد و به استقلال پيوست كه از پرسپوليس هم پيشنهاد داشت. كاوه استقلال تهران را براي ادامه فعاليت خود انتخاب كرد تا به پيراهن فيكس تيم ملي برسد. حدود يك سال از آن روز مي‌گذرد اما اگر شما پيراهن تيم ملي را ديديد، كاوه رضايي هم ديده است!

كاوه رضايي خوب مي‌داند با ماندن در استقلال و فوتبال ايران هر قدر هم گل بزند و بدرخشد شانسي براي حضور در جام‌ جهاني 2018 روسيه نخواهد داشت. به همين خاطر شماره 9 استقلال به دنبال راهي است كه لژيونر شود و از اين طريق بيشتر به چشم كارلوس كي‌روش بيايد. شنيديم اولين پيشنهادي هم كه به كاوه رضايي رسيده از ليگ يونان بوده است. اين پيشنهاد بلافاصله با مخالفت مهاجم آبي‌ها مواجه شده است. كاوه به هر دليلي نمي‌خواهد به ليگ يونان برود، چرا؟ رضايي دو پيشنهاد از بلژيك و روسيه دارد كه مشغول بررسي آن است. او بيشتر دوست دارد به روسيه برود و با درخشش در اين كشور شانس خود را براي بازي در جام‌ جهاني افزايش بدهد. جام جهاني 2018 در روسيه برگزار مي‌شود و كارلوس كي‌روش هم در اردوهاي تيم ملي به دو، سه بازيكن كه از او مشورت خواسته‌اند توصيه كرده به ليگ روسيه بروند.

اين خبر به گوش كاوه رضايي هم رسيده است. تنها راهي كه مي‌تواند او را به آرزويش برساند بازي در ليگ روسيه است. بنابراين شماره 9 تصميم خود را گرفته است كه به ليگي برود كه از طريق آن سردار آزمون و سعيد عزت‌اللهي به پيراهن فيكس تيم ملي رسيدند.

توضيح ضروري: آنچه باعث شده باشگاه استقلال تهران به تازگي باب مذاكره با حسن ‌بيت‌سعيد، سجاد شهباززاده و حتي مرتضي تبريزي را باز كند به جدايي كاوه رضايي برمي‌گردد. استقلالي‌ها پس از پيغام‌هايي كه به كاوه دادند و او راضي به تمديد نشد، حالا به دنبال پيدا كردن جانشيني براي رضايي هستند كه فصل آينده را بدون مهاجم ششدانگ نمانند!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری