اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۲۵۸
مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت: نشست خبری باشگاه پدیده هفته آینده برگزار خواهد شد.
۱۹:۴۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت باشگاه پدیده خراسان،جواد طاری بخش با اشاره به شروع تمرینات این تیم گفت: از هفته گذشته تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی آغاز شده است و بازیکنان نیز در تمرینات حضور دارند.

وی افزود: قصد داشتیم تا چند روز پس از شروع تمرینات ، استارت رسمی کار را نیز با حضور مسئولین ورزشی و استانی آغاز نماییم اما با توجه به نزدیک شدن به شب های قدر و همچنین ایام شهادت حضرت علی (ع) تصمیم گرفتیم تا این برنامه را در هفته پایانی ماه مبارک رمضان به انجام برسانیم.

 وی افزود: روند جذب بازیکنان جدید و همچنین تمدید قرار داد با بازیکنان فصل گذشته تیم همچنان ادامه دارد و طی چند روز آینده نیز چند بازیکن دیگر کار خود را با پدیده آغاز خواهند کرد.

طاری بخش ادامه داد: تلاش باشگاه پدیده این است تا بتوانیم در لیگ برتر هفدهم با کسب نتایج خوب ،هواداران و اهالی فوتبال در مشهد و استان را خوشحال نماییم  و قطعا برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی دست بر نخواهیم داشت.

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان افزود: هفته آینده بیش از 90 درصد از بازیکنان مد نظر کادر فنی به تیم ملحق خواهند شد و تمرینات تیم نیز با تمامی نفرات برگزار می شود و برای همین برنامه ویژه ای برای آغاز رسمی تمرینات در پیش خواهیم داشت.

طاری بخش گفت: در حال حاضر تمرینات تیم پدیده در زمین چمن دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است و بازیکنانی همچون یوسفی، ناصحی ، عباسیان، گردان ، ایمانی ، منصوری ، جلالی ، حاتمی ، قاسمی نژاد،حسینی،کمندانی،مرادمند،مهربان به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان در تمرینات حضور دارند و نفرات جدید تری نیز طی روزهای آینده به تمرینات تیم اضافه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده اظهار کرد: هفته آینده علاوه بر استارت رسمی تمرینات تیم فوتبال پدیده و کامل شدن لیست نقل و انتقالات باشگاه، نشست خبری با حضور کریمویی مدیرعامل،گرجی نیا رئیس هیئت مدیره،مهاجری  سرمربی و سرآسایی قائم مقام باشگاه و مدیر تیم فوتبال پدیده خراسان برگزار خواهیم کرد و تمامی برنامه های پیش رو را به صورت کامل برای اهالی رسانه بازگو خواهیم کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین