اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۲۲۴
سرپرست تیم فوتبال دسته اولی نساجی گفت: بعد از دوران فوتبال من همیشه رنج و عذاب وجدان داشتم که چرا نتوانستم آرزوی پدرم را برآورده کنم.
۱۶:۴۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فرزاد مجیدی در گفت‌وگویی، درمورد انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من در ابتدا سلام می‌کنم به مردم خوب قائمشهر به شهر میهماندوست و با تعصب و شهر پدری‌ام و سلامی می‌کنم به تمام همشهریان خودم.

وی افزود: من همیشه خودم را یک قائمشهری می‌دانم چون پدرم اصالتاً قائمشهری است و از این اتفاق بسیار خوشحالم. چون همیشه آرزوی پدرم بود که روزی بتواند برای شهر و زادگاهش خدمت کند و همیشه از این موضوع رنج و عذاب داشت که چرا پسرانم نتوانستند در زادگاهشان خدمت کنند.

مجیدی ادامه داد: بعد از دوران فوتبال من همیشه رنج و عذاب وجدان داشتم که چرا نتوانستم آرزوی پدرم را برآورده کنم.به صراحت می‌گویم امروز یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام در زندگی است. چون توانستم آرزوی پدرم را برآورده کنم و بتوانم به شهری که زادگاه او و شهری که اصالت خودم است خدمت کنم. امروز بعد از تماسی که از طرف باشگاه به من شد آنقدر خوشحال شدم که این شادی و خوشحالی را می‌توانستم در سر تا پای وجودم حس کنم و احساس غرور کردم. با تمام وجود و تعصبی که در درونم وجود داشت این غرور را احساس کردم.

وی تاکید کرد: به پدرم و همشهریانم قول می‌دهم که با تمام وجود به آنها خدمت کنم. من در اینجا تشکر ویژه‌ای از علی امیری مدیرعامل نساجی مازندران دارم که به جوان‌ها اعتماد و من را دعوت کرد، امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را به خوبی بدهم.

فرزاد مجیدی همچنین درمورد اینکه چرا نساجی قائمشهر تمرینات خود را در تهران قرار است انجام دهند گفت: من تازه امروز رسما کار خودم را شروع کردم و بی‌اطلاع هستم. البته اگر تصمیمی گرفته شده حتما این تصمیم به صلاح تیم نساجی است. من همیشه خودم را تابع تصمیمات مدیران باشگاه می‌دانم.

سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: ما از امروز تمرینات خود را در زمین شماره 2 آزادی شروع کردیم و لیست بازیکنان این تیم نهایی و کامل شده و با بازیکنان خوبی مذاکره و به توافق رسیدیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری