اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۲۰۸
پرسپولیس روز گذشته در نقطه‌ای اقدام به جذب بازیکن داشت که استقلال ضعف داشت.
۱۵:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| شایان مصلح روز گذشته با قراردادی دو ساله به سرخ‌پوشان تهرانی پیوست و خیال برانکو را بابت دفاع چپ تیمش راحت کرد.

پرسپولیس مصلح را در جنگی سخت با استقلال به خدمت گرفت. به این ترتیب، مذاکرات پرسپولیس با سعد ناطق نیمه‌کاره رها خواهد شد.

با این حساب، چهار مدافع پرسپولیس برای لیگ هفدهم عبارتند از مصلح، انصاری، حسینی و محرمی. یک خط دفاعی قدرتمند با ترکیبی از نیروی جوانی، انگیزه و تجربه. ماهینی بازیکنی است که می‌تواند برگ برنده‌ی برانکو روی نیمکت باشد، به شرط آن که او بتواند ماهینی را در فصول آینده پرسپولیس نگه دارد. این بازیکن می‌تواند در صورت غیبت سایر مدافعان به جای آنها بازی کند.

با آمدن سیامک نعمتی و گادوین منشا ترکیب پرسپولیس کمی پیچیده‌تر می‌شود و وضعیت وحید امیری کمی مبهم‌تر. در لیگ شانزدهم امیری در بیشتر بازی‌ها زوج طارمی در خط حمله بود. با این حال، به صورت غریزی به کناره‌ها متمایل می‌شد و نقش یک وینگر را نیز ایفا می‌کرد. با آمدن منشا بعید است که امیری که ستاره‌ی پرسپولیس در لیگ شانزدهم بود در نوک پیکان خط حمله به کار گرفته شود. به نظر می‌رسد او در کناره‌ها بازی کند. احتمالاً امیری وینگر چپ پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود. او می‌تواند در پلان B پروفسور به سمت راست نیز منتقل شود تا نعمتی در سمت چپ قرار بگیرد (تعویض بااحمدزاده).

نکته‌ی جدید دیگر انتقال محسن مسلمان به پشت مهاجمان است. او در لیگ هفدهم نقشی که سروش رفیعی در لیگ شانزدهم داشت را ایفا خواهد کرد، چرا که قرمزها اقدامی برای استخدام جانشینی برای رفیعی نکرده‌اند. در سمت راست هم کما فی السابق احمدزاده در ترکیب قرار خواهد گرفت. با این حال، جایگاه او تهدید خواهد شد و مرد کروات گزینه‌هایی برای تعویض او خواهد داشت. در میانه‌ی میدان هم کامیابی‌نیا بازیکن بدون جانشین پرسپولیس خواهد بود.

تکلیف خط حمله‌ی پرسپولیس هم مشخص است. منشا در کنار طارمی قرار خواهد گرفت، دو بازیکنی که سبک بازی‌شان شبیه است. با این حال، آمدن منشا می‌تواند تهدیدی برای طارمی باشد. اگر مهاجم پرسپولیس در روز بد خود باشد برانکو علی علیپور را دارد تا جایگزین وی کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در لیگ هفدهم:

علیرضا بیرانوند

شایان مصلح- محمد انصاری- سیدجلال حسینی- صادق محرمی

وحید امیری- کمال کامیابی‌نیا- محسن مسلمان- فرشاد احمدزاده

گادوین منشا- مهدی طارمی

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نیما
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
ببخشید اونوقت شجاع خلیل زاده این وسط چی شد؟
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری