اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۱۷۵
دروازه‌بان جدید تیم فوتبال تیم پارس جنوبی با بیان اینکه از ۳ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت گفت: خوشحالم که برای اولین بار یک تیم جنوبی را انتخاب کردم.
۱۲:۴۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن فروزان در گفت و گویی در خصوص اینکه به پارس جم جنوبی پیوسته است گفت: با توجه به 3 یا 4 پیشنهادی که از تیم های مختلف داشتم توانستم بهترین انتخاب را انجام بدهم و به تیم خونگرم پارس جنوبی بیایم و مطمئنا تمام تلاشم را برای این تیم و هواداران انجام می‌دهم.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از دلایل من سرمربی محترم این تیم مهدی تارتار بود که شناخت کامل از او داشتم. من قبلا در راه‌آهن و گسترش فولاد شاگرد تارتار بودم و از طرفی دیگر رضاییان مدیر عامل باشگاه نیز یکی از دلایل انتخاب من بود ، او به عنوان یک مدیر ورزشی مسائل مختلف تیم را به خوبی درک خواهد کرد. ما یک جلسه یک ساعته داشتیم که تنها پنج دقیقه از آن صرف قرارداد شد. این نفرات به همراه مربی دروازه‌ بان های خوبی به نام حسین اینانلو می تواند موفقیت تیم را ضمانت کند.

دروازه‌بان سابق استقلال در خصوص حواشی که پیرامون محرومیت وی در این مدت گریبان وی را گرفته بود گفت: همراه همسرم برای استراحت به یکی از کشورهای اروپایی سفر کرده بودم، وقتی به هتل رسیدم و این خبر را شنیدم کاملا شوکه شدم و سفر 8 روزه برایم سخت گذشت. خدا را شکر با ورود آقای تاج مسائل حاشیه ای که برای من به وجود آمده بود حل شد، البته پیش از اینکه از من را دعوت کنند خودم به کمیته اخلاق رفتم که نشان بدهم مشکلی نیست، آنجا هم حرف‌ هایم را زدم و گفتم که اگر مشکلاتی به وجود بیاید بهتر است به خود من بگویند تا بیایم از خودم دفاع کنم، خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و همه چیز حل شد.

فروزان در ادامه افزود :به تیم ملی فکر می‌کنم، امسال سال جام جهانی است و من این را هم می‌دانم که کی‌روش بهترین ها را به تیم ملی دعوت می‌کند و همه را زیر نظر دارد و من هم می‌خواهم یکی از این بهترین ها باشم و با تمام تلاشم برای پارس جنوبی در لیگ برتر امسال بازی می‌کنم، امیدوارم هم هستم که به لباس تیم ملی را بپوشم.

وی در پایان در خصوص مطالباتی که از صبای قم دارد گفت: من از صبای قم طلبکارم و تنها بخشی از پولم را گرفتم، امیدوارم باقی مانده پولم را هرچه زودتر بدهند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری