اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۱۱۷
مدیر برنامه‌های بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس از توافق 5 دقیقه‌ای شایان مصلح با قرمزپوشان خبر داد.
۲۳:۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عبدالمهدی نوری در گفت‌وگویی، در خصوص پیوستن شایان مصلح به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال بازیکنی مثل شایان مصلح در لیگ دسته اول تبدیل به یک پدیده شده بود و همراه با سپیدرود رشت به لیگ برتر صعود کرد که البته نقش چشم‌گیری هم در این صعود داشت. به دلیل همین عملکرد مناسب پیشنهادهایی به دست ما رسید که باید بگویم اولین پیشنهاد از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد. این پیشنهاد البته در نیم‌فصل بود و مصلح برای اینکه وفاداریش را به تیم سپیدرود و هوادارانش نشان دهد از قید قرارداد 500 میلیون تومانی گذشت. این در حالی است که به هر حال همه اهالی فوتبال می‌دانند که چپ‌ پای کلاسیک در فوتبال ما بسیار کم است.

وی ادامه داد: بعد از این بود که از سوی باشگاه استقلال پیشنهادی برای شایان مصلح به دست ما رسید که ما چهار جلسه تلفنی و دو جلسه به صورت حضوری با یکدیگر جلسه برگزار کردیم اما مدیران باشگاه استقلال شرایطی که داشتند حاضر به تمکین از حداقل شرایط هم نبودند و پیشنهاد آنها به گونه‌ای نبود که برای ما اطمینان‌آفرین باشد. از طرفی مدیران باشگاه استقلال به ما می‌گفتند که باشگاهی حاضر نمی‌شود مبلغی که مدنظر ما بود که البته دقیقا هم اندازه مبلغی بود که شایان در عرض پنج دقیقه با پرسپولیس به توافق رسیده بود را به ما بپردازند. آنها می‌گفتند که شایان عضو تیم پایه استقلال بوده و اینجا به نوعی خانه او است و به همین دلیل می‌خواستند از مبلغ قرارداد کم کنند حتی شایان به خواسته من در یکی از جلسه ها حضور پیدا کرد و آماده امضا کردن قرارداد هم شد که ناگهان جمله ای شنید و به هم ریخت. وقتی یکی از مدیران استقلال به او گفت تو می خواهی با پول استقلال تمام مشکلات زندگی ات را حل کنی شایان به غرورش برخورد و حاضر به امضای قراردادی که از نظر مالی بهتر از پرسپولیس بود هم نشد! حتی در تماس‌های تلفنی که با هم برقرار می‌کردیم حرف‌های می‌شنیدیم اما وقتی به باشگاه می‌رفتیم کسی را نمی‌دیدیم که عزم جدی برای امضای قرارداد داشته باشد. شاید بتوانم بگویم حدود 100 تماس تلفنی بین ما و باشگاه استقلال برقرار شد در صورتی که پرسپولیس با همان مبلغ پنج دقیقه کار بستن قرارداداش طول کشید.

مدیر برنامه‌های مصلح خاطرنشان کرد: باید بگویم که پیشنهاد پرسپولیس تفاوت چندانی با پیشنهاد استقلال نداشت و حتی آپشن های توافقی استقلال با شایان بهتر از پرسپولیس بود اما مدیرعامل استقلال گفت ما نمی‌توانیم این پول را بدهیم چرا که هیأت مدیره نداریم و قراردادها باید از سوی وزیر ورزش تأیید شود. در این بین مصلح چند راه حل داشت؛ یا اینکه منتظر می‌نشست تا وضعیت مدیریت باشگاه استقلال مشخص شود، یا اینکه به پرسپولیس می‌رفت و یا اینکه به سایر تیم‌های خواهانش مثل ذوب‌آهن، سپیدرود و پدیده و... می‌رفت. در همین رابطه شایان مصلح معطل نماند و خیلی زود و بدون هیچ حاشیه خاصی تیمش را انتخاب کرد و این در حالی است که مورد بمباران توهین‌ها و تهمت‌های زیادی قرار گرفت که واقعاً لایق آن نبود. در فضای مجازی به شدت این بازیکن را اذیت کردند و در حالی که پیشنهاد مالی پرسپولیس مثل استقلال بود به او تهمت پول پرستی زدند و این کارها درست نیست چرا که هواداران از مسائل پشت پرده خبر ندارند اما حرف‌های نادرستی در این زمینه به راه افتاد. به طور مثال عنوان شد که مصلح قرارداد میلیاردی بسته که این موضوع اصلاً درست نیست.تمام فایل‌های صوتی تماس‌ها و پیامک‌هایی که ردوبدل شده موجود است. اما مدیران استقلال تمایل جدی برای جذب شایان مصلح نداشتند و می خواستند با راه انداختن یک سری مسایل در فضاهای مجازی هواداران استقلال را علیه شایان قرار دهند و با احساساتشان بازی کنند.هواداران استقلال اگر از موضوعی ناراحت هستند بهتر است این ناراحتی‌شان از ضعف ساختار باشگاه‌شان باشد. چرا که به هر حال در فوتبال حرفه‌ای فرصت‌ها محدود است. مصلح بازیکن پرسپولیس است و قطعاً تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهد گرفت. من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در تیم جدیدش موفق‌تر از قبل باشد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین