اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۰۸۰
آخرین تمرین تیم ملی ایران برای آماده‌سازی دیدار با ازبکستان عصر امروز در پژوهشگاه نفت تهران پیگیری شد.
۱۹:۳۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی ایران که خود را آماده رویارویی با ازبکستان در هفته هشتم مقدماتی جام جهانی می‌کند از ساعت 19 امروز با 26 بازیکن زیر نظر کادر فنی آخرین تمرین قبل از دیدار با حریف آسیایی‌اش را برگزار کرد.

* با وجود آنکه گفته می‌شود مظاهری، پهلوان و آقایی برای بازی فردا از لیست 23 نفره بیرون مانده‌اند، اما این سه بازیکن نیز به همراه سایرین در تمرین عصر امروز حضور داشتند، ضمن اینکه مسئولان رسانه‌ای جدید تیم ملی اعلام کردند این موضوع صحت ندارد.

* ملی‌پوشان تمرین شاداب و بانشاطی را برگزار کردند تا به این ترتیب تیم ملی کشورمان برای دیدار فردا کاملاً آماده شوند.

* ماشین پلیس همراه یک مأمور با اسلحه در ورودی پژوهشگاه مستقر شده و به این ترتیب تمرین امروز ملی‌پوشان فوتبال ایران در امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

* زمانی که مسعود شجاعی برای مصاحبه به سمت خبرنگاران می‌آمد، دو نفر از اعضای کادر رسانه‌ای تیم ملی در دو سوی وی بودند و این طور وانمود می‌شد که او با اسکورت به سمت خبرنگاران می‌آید و این موضوع صحنه جالبی را خلق کرده بود.

* بازیکنان در دو نوبت بازی آقاوسط بازی کردند که گروهی که مثل همیشه بیرانوند، طارمی، آزمون، عزت‌اللهی، رضائیان، جهانبخش و علی کریمی در آن قرار داشتند، یکی از شلوغ‌ترین گروه‌ها بود و جالب اینکه بعد از اشتباه رضائیان این بازیکن از سوی هم‌گروهی‌ها به ویژه بیرانوند به شوخی کتک خورد. هرچند که این بازیکن این اقدام را تلافی کرد و با توپ محکم به بدن بیرانوند کوبید.

* در ادامه کی‌روش سوت خود را به صدا در آورد واین بار بدون صحبت کردن، بازیکنان آماده دور جدید تمرینات شدند. بعد از انجام کارهای بدنی روی دایره فرضی یک بار دیگر بازی آقاوسط انجام شد که این بار نیز جرزنی‌های رضائیان بازهم تمامی نداشت و گاهاً به این دلیل بازی متوقف می‌شد که در نهایت میکو اعلام کرد زمان زیادی تا پایان این تمرین باقی نمانده است.

* در مرحله بعدی بازیکنان دو به دو روبروی یکدیگر ایستاده و در کانال‌هایی که به وجود آمده بود به دویدن پرداختند و در نهایت نیز کارهای بدنی با استارت‌های کوتاه و بلند زیرنظر بدنساز تیم ملی ادامه پیدا کرد.

* تمرینات امروز از پشت‌بام ساختمان مجاور زمین فیلمبرداری شد.

* کی‌روش و دستیار اولش یعنی لوسیانو که هر دو امروز برخلاف سایر اعضای کادر فنی سورمه‌ای پوشیده بودند، به دقت بر روی تک تک مراحل تمرینی نظارت داشتند.

* بازیکنان تیم ملی فوتبال امروز با لباس‌های قرمز و شورت سورمه‌ای در تمرین حضور داشتند که به رنگ‌بندی لباس‌های آن بی‌شباهت به تیم ملی اسپانیا نبود تا شاگردان کی‌روش امروز اسپانیایی برای فتح ازبکستان آماده شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین