اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۰۶۳
در نشست خبری سرمربی ایران در اتفاقی جالب خبرنگار ازبکستانی به سرمربی کشورمان بابت یک موضوع قول داد.
۱۸:۳۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  نشست خبری سرمربیان قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان امروز در حالی برگزار شد که از ساموئل بابایان سرمربی ازبکستان خبری نبود و به جای او مربی این تیم آمد. ضمن اینکه در اتفاقی عجیب هر دو مربی در ساعت مقرر و بدون تأخیر در کنفرانس حاضر شدند.

* یک خبرنگار ازبکستان در کنفرانس حضور داشت و سایر خبرنگاران ایرانی بودند.

* جواب سؤال بازیکن ازبکستانی به دو زبان روسی  ازبکی ترجمه شده و سپس با ترجمه فارسی برای خبرنگاران ادا می‌شد.

* قبل از برگزاری نشست درگیری لفظی یکی از خبرنگاران با ناظر رسانه این دیدار در نوع خود قابل توجه بود.

* در پی تشدید فضای امنیتی این روزها در تهران یک ماشین یگان ویژه و یک موتور سنگین پلیس در محوطه مرکز تیم‌های ملی حضور داشت.

* کی‌روش با یک کوله‌پشتی قرمزرنگ به نشست آمد و جالب اینکه همانند بازی رفت به ازبکستان هیچ بازیکنی از ایران به نشست نیامد که کی‌روش اینگونه توضیح داد که بازیکنی که قرار بوده به نشست بیاید به خاطر مشکل دندان نتوانست ما را همراهی کند.

*‌با وجود آنکه گفته می‌شود تیم ملی مدیر رسانه‌‌ای خارجی آورده اما امروز در نشست خبری و در کنار کی‌روش از مدیر رسانه‌ای خبری نبود و جالب اینکه در انتهای سالن دن‌ گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی حضور داشت. کی‌روش که امروز بسیار سرحال و شاداب نشان می‌داد در نهایت آرامش پاسخ همه خبرنگاران را برخلاف دیدار با چین داد.

* کی‌روش در پاسخ به یکی از خبرنگاران که از او پرسیده بود ترکیب فردای تیم ملی چگونه است گفت اگر قول می‌دهید که ترکیب را به سرمربی ازبکستان نمی‌گویید که من اینجا اعلام کنم که خبرنگار ایرانی در پاسخ گفت من قول می‌دهم اما رسانه‌های ازبک به گوش او می‌رساند که در این بین خبرنگار ازبکستان به انگلیسی به کی‌روش به شوخی گفت من هم قول می‌دهم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین