اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۹۷۱
شایان مصلح بازیکن تیم سپیدرود رشت مذاکرات رضایت بخشی با استقلال نداشته و از این تیم دور شده است.
۱۲:۲۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات دارای بازار گرمی بود و تیم‌های استقلال و پرسپولیس بر سر به خدمت گرفتن او رقابت داشتند و دارند، شایان مصلح مدافع چپ تیم فوتبال سپید رود بود که مورد توجه سرخابی‌های تهران قرار گرفته بود. این بازیکن در طول دو سه شب گذشته مذاکرات مفصلی با استقلالی‌ها داشت که تا به این لحظه به لحاظ مالی با آنها به توافق نرسید. حال این سئوال پیش می‌آید که آیا آبی‌ها قید این بازیکن را زده و از جذب او منصرف شدند؟

سید رضا افتخاری در گفتگوی اخیرش اشاره می کند به بازیکنی از لیگ دسته اول که برای پیوستن به استقلال چیزی در حدود یک میلیارد تومان مطالبه کرده است. مدیرعامل آبی‌ها در جایی دیگر از پیشنهاد نه چنداننرمال مصلح سخن می‌گوید و برخی از اخبار غیر رسمی نیز حکایت از مذاکرات موازی این بازیکن با باشگاه پرسپولیس دارد.

این بازیکن در نشست‌های طولانی با مسئولان استقلال که در پاره‌ای از آنها شخص علیرضا منصوریان هم حضور داشته است، با پیشنهادات قابل توجهی از سوی استقلال مواجه شده که البته این پیشنهادات باز هم با ایده آل‌های این بازیکن فاصله داشته است. روند مذاکرات مزبور به گونه‌ای بود آبی پوشان پس از پایان این نشستها، از روند آن رضایت نداشتند و شواهد نشان می‌دهد که شاید این باشگاه دیگر تمایلی به جذب این بازیکن نداشته باشد.

چنانچه استقلال از جذب شایان مصلح منصرف شود، گزینه بعدی این تیم برای این پست پیمان شیرزادی، مدافع فصل گذشته تیم استقلال اهواز است که از بازیکنان خوب این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین