اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۹۶۴
به هر حال به نظر م.ی‌رسد بعد از جذب سه بازیکن جدید و قوت گرفتن احتمال بازگشت نوراللهی، پرسپولیس نهایتا دو بازیکن دیگر جذب خواهد کرد.
۱۱:۴۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فهرست بزرگسال پرسپولیس شرایط این باشگاه را برای نقل و انتقالات پیچیده کرده است تا جایی که مسوولان باشگاه برای جذب بازیکنان جدید با احتیاط پیش می‌روند و به نظر می‌رسد تا جدایی قطعی بازیکنانی که برانکو آنها را نمی‌خواهد نمی‌توان بازیکن جدیدی جذب کرد.


اگر تصور کنیم آرام‌طبع، کرمی و نریمان جهان حتما از پرسپولیس می‌روند و کامیابی نیا قطعا تمدید می‌کند و چنانچه سروش رفیعی را از جمع سرخ‌ها جدا تصور کنیم با وجود به خدمت گرفتن منشا، خلیل زاده و نعمتی دو جای خالی دیگر در فهرست بزرگسال باقی خواهد ماند. در این میان اگر بازگشت نوراللهی را قطعی بدانیم فقط یک جای خالی دیگر می‌ماند که شاید با پیوستن شایان مصلح پر شود.


با این حال اگر پرسپولیس مثلا بخواهد بازیکنی مثل داریوش شجاعیان یا گزینه دیگری در این پست را جایگزین سروش رفیعی کند یا مثلا سعد ناطق یا گزینه دیگری در سن بزرگسال را برای دفاع میانی جذب کند آن وقت کار پیچیده خواهد شد. در این صورت شاید بتوان با خارج کردن علوان زاده یک جای خالی در این فهرست ایجاد کرد اما برای دو نفر کار کمی سخت است.


به هر حال به نظر می‌رسد بعد از جذب سه بازیکن جدید و قوت گرفتن احتمال بازگشت نوراللهی، پرسپولیس نهایتا دو بازیکن دیگر جذب خواهد کرد که به احتمال زیاد شایان مصلح یکی از آنها خواهد بود. بازیکن دیگر هم یا مدافع میانی است یا هافبک میانی و کناری.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری