اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۹۰۳
سخنگوی کمیته تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: شانس‌های کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا صد درصدی نیستند.
۲۰:۱۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  در مورد پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی دومیدانی اظهار داشت: چند نفر توانستند ورودی‌ای را که فدراسیون در نظر گرفته بود، را بیاورند و یک دو نفر دیگر رکوردهای نزدیکی داشتند که باید در مورد آنها در کمیته تیم‌های ملی تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: وضعیت تیم ملی در رده بزرگسالان چنگی به دل نمی‌زند و باید نسل جدیدی رو بیاید. در حال حاضر در رده جوانان و نوجوانان استعدادهای خوبی داریم که قطعا چند نفر از آنها به بزرگسالان تزریق می‌شوند.

سخنگوی کمیته تیم‌های ملی دوومیدانی در اینکه چه قدر شانس مدال در مسابقات قهرمانی آسیا داریم، گفت: دو تا سه شانس برای کسب مدال داریم که البته آنها هم صددرصدی نیستند، اما امید داریم که دست پر باشیم.

غیاثی در مورد اینکه چند نفر اعزام خواهند شد، گفت: محدودیتی برای اعزام وجود ندارد، اما باید کار کیفی باشد. می‌توانیم 15 نفر هم اعزام کنیم، اما قرار نیست توریست اعزام کنیم و باید شان دوومیدانی ایران را هم حفظ کرد.

وی در مورد استعفاها در دوومیدانی (رفتن سجاد مرادی و علی گرزی) گفت: سجاد مرادی یک مقدار دلخور است، اما با او در تماس هستیم، ام گرزی با فدراسیون هماهنگ نبود و جدا شد.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا 15 تا 18 تیرماه در هند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری