اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۷۷۵
در صورت جذب بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس شاید نام بازیکن جوان این تیم از لیست بازیکنان سرخ‌پوش خارج شود.
۰۴:۵۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ساختن تیم قدرتمند علاوه بر جذب سه بازیکن تا به حال مذاکراتی را با برخی از بازیکنان مدنظر برانکو سرمربی خود آغاز کردند تا با جذب این بازیکنان سرخ‌پوشان فصل آینده با تیم قدرتمندتری وارد مسابقات شوند.

این در حالی است که به نظر می‌رسد تا امشب شایان مصلح مدافع فصل گذشته سپیدرود رشت با پرسپولیسی‌ها به توافق قطعی برسد که در صورت رخ دادن این موضوع او چهارمین بازیکن بالای 23 سالی خواهد بود که به پرسپولیس اضافه می‌شود؛ چراکه پیش از او بازیکنانی نظیر گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی به این تیم ملحق شدند.

در صورتی که مصلح پرسپولیسی شود و احمد نوراللهی هم پس از گذراندن دوران سربازی به جمع شاگردان برانکو بازگردد، آن وقت وضعیت برای سروش رفیعی مبهم خواهد شد؛ چراکه در صورتی که این بازیکن در نهایت تصمیم بگیرد در پرسپولیس باقی بماند، آن‌گاه باید نام یک بازیکن بزرگسال دیگر از لیست پرسپولیس خارج شود.

در این بین شانس احسان علوان‌زاده بازیکن جوان پرسپولیس که این فصل جزو سهمیه بزرگسال به حساب می‌آید برای خروج از لیست سرخ‌پوشان بیشتر از سایر بازیکنان خواهد بود.

اینها همه گمانه‌زنی‌هایی است که در فصل نقل‌وانتقالات وجود دارد و باید دید درنهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما آن چیزی که مشخص است این است که در صورت تکمیل شدن لیست بازیکنان بزرگسال، پرسپولیسی‌ها مبادرت به جذب بازیکنان زیر 23 سال خواهد کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری