اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۷۲۸
در حالی که منصوریان پیش از این بارها اعلام کرده بود که اولویت اول او و باشگاه، تمدید قرارداد با ستاره‌های این تیم است اما در روزهای اخیر هیچ خبری از مذاکره برای تمدید با ستاره‌ها نیست.
۱۹:۰۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که منصوریان پیش از این بارها اعلام کرده بود که اولویت اول او و باشگاه، تمدید قرارداد با ستاره‌های این تیم است اما در روزهای اخیر هیچ خبری از مذاکره برای تمدید با ستاره‌ها نیست و برعکس، استقلالی‌ها از دیروز وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند. آبی‌ها دیروز مهدی قائدی پدیده ایرانجوان بوشهر و تیم ملی جوانان را جذب کردند و گفته می‌شود امروز و فردا با شایان مصلح مدافع سپیدرود هم به توافق نهایی خواهند رسید. ضمن اینکه شایعه جدی پیوستن رامین رضائیان به این تیم هم در روزهای اخیر شنیده می‌شود.

اما ستاره‌های فصل گذشته استقلال این روزها در دسترس نیستند. کاوه رضایی چند روز پیش در اینستاگرام خود اعلام کرد که پیشنهاد جدی از اروپا ندارد اما قصد دارد بهترین تصمیم را برای آینده‌اش بگیرد. امید ابراهیمی منتظر پاس شدن چک استقلالی‌هاست تا دوباره پای میز مذاکره بنشیند و از امید نورافکن هم هیچ خبری نیست. قرارداد بازیکنانی مثل مجید حسینی، جابر انصاری و بهنام برزای هم به پایان رسیده و خبری از مذاکره برای تمدید با آنها شنیده نشده است.

ستاره‌های فصل گذشته استقلال طلب زیادی از این باشگاه دارند و هنوز خبری از وصول این مطالبات نیست اما همین باشگاه ظاهرا بی‌پول، به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال شده است و بازیکنان خود را فراموش کرده است. این تغییر استراتژی منصوریان و جذب بازیکنان جدید ممکن است باعث دلخوری ستاره‌های فصل پیش این تیم شود و کار مذاکره با آنها را سخت کند. آنها معتقدند که باشگاه باید تسویه حساب با آنها را در اولویت خود قرار دهد و سپس اقدام به جذب بازیکنان جدید کند. این جدیدترین چالش باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان است که البته مدیریت آن سخت است و ممکن است آبی ها نتوانند از پس آن بربیایند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین