اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۷۱۳
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت:آقای زمانی، حرمت امام‌زاده با متولی است و شما بهتر است به جای انتقاد در رسانه‌ها در هیات مدیره صحبت‌هایتان را انجام بدهید.
۱۷:۵۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بهتاش فریبا در گفت‌وگویی در خصوص اتفاقاتی که بعد از دیدار با العین امارات رخ داد و همچنین اظهارات حسن زمانی و حسن روشن صحبت‌های زیر را انجام داد.

*منتظر روشن شدن تکلیف هیات مدیره برای عقد قرارداد بازیکنان هستیم

وی در بخش اول صحبت‌های خود گفت: بعد از آن جریانی که در العین امارات اتفاق افتاد خیلی نتوانستیم با اعضای کادر فنی دور هم جمع شویم ولی یواش یواش باید این کار را انجام داده و مدیرعامل و کادر فنی تیم را آماده کنند. با چند بازیکن صحبت کردیم و آنها آماده امضای قرارداد هستند و منتظر هستیم تا تکلیف اعضای هیأت مدیره مشخص شود همانطور که شما می‌دانید ما قانوناً نمی‌توانیم قرارداد بازیکنان را رسماً امضا کنیم و به همین علت منتظر مشخص شدن اعضای هیأت مدیره هستیم خوشبختانه کار نقل و انتقالات از دیروز آغاز شد و با مهدی قائدی قرارداد داخلی منعقد کردیم و این روند ادامه‌دار خواهد بود. اینها را گفتم که مردم خیلی نگران نباشند و تصور نکنند ما کاری در نقل و انتقالات انجام ندادیم.

* باشگاه از فردا برای تمدید قراردادها اقدام می‌کند

فریبا تأکید کرد: با بازیکنان مدنظر خودمان در تیم نیز از فردا وارد مذاکره خواهیم شد چون چک‌هایی که باشگاه برای قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت کرده به تاریخ فردا است و فکر می‌کنم شاکله اصلی تیم‌مان را حفظ کنیم و البته منصوریان هم برنامه‌اش را به باشگاه ارائه کرده و اگر تغییری در کار تمرینات ما به وجود نیاید از روز 27 خرداد تمرینات تیم شکل خواهد گرفت. یک اردوی ارمنستان نیز درخواست شده و این صحبت‌ها مربوط به برنامه‌ای بود که منصوریان به باشگاه ارائه کرده است حالا باید ببینیم با توجه به تغییرات تاریخ برگزاری لیگ آیا منصوریان تصمیم دیگری دارد یا خیر.

*آقای زمانی!حرمت امام‌زاده با متولی است

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقاداتی که بعد از شکست استقلال از کادر فنی این تیم رخ داد، گفت: انتقاد همیشه وجود دارد حتی از تیمی که قهرمان می‌شود. اگر انتقاد کارساز باشد می‌شود از آن استفاده کرد من به شخصه از خیلی از انتقادات استفاده کردم به خصوص از کسانی که به ما راهکار دادند. اما متأسفانه یکی از مشکلات ما در طول فصل گذشته مصاحبه‌های حسن زمانی بود که بلافاصله بعد از باخت استقلال این کار را می‌کرد البته آقای زمانی نظرش را گفته و من به نظرات ایشان کاری ندارم اما فکر می‌کنم در شأن اعضای هیأت مدیره نیست که اینگونه صحبت کنند در هیچ کجای دنیا اعضای هیأت مدیره شناخته شده نیستند ولی احساس می‌کنم که آقای زمانی مصاحبه‌های تنش‌زایی انجام می‌دهد. آقای زمانی! حرمت امام‌زاده به دست متولی است. من یادم می‌آید او به همراه مسعود معینی به عمان سفر کرد و یک روز سر میز شام بودیم که من از آقای زمانی خواهش کردم که میزش را ترک کرده و به میز کادر فنی بیاید و آنجا با هم صحبت کنیم. اتفاقاً یک خبرنگار بسیار قدیمی هم در آنجا حضور داشت و تجربیاتش را به آقای زمانی در مورد مصاحبه‌ها منتقل کرد با هم کلی گفتیم و خندیدیم و درباره مسائل باشگاه صحبت کردیم ولی وقتی به تهران بازگشتیم مجدداً آقای زمانی مصاحبه کرد و ما هاج و واج مانده بودیم.

*منصوریان 4 رستوران دارد اما قرار نیست همه آنها را خودش اداره کند

مربی استقلال افزود: شخصاً مسئله‌ای با مصاحبه‌ آقای زمانی ندارم ولی شرایط تیمی و نوع گفتار می‌تواند مهم باشد اینکه منصوریان فست‌فوت دارد و یا ساختمان‌سازی می‌کند ربطی به باشگاه و تیم ندارد. علیرضا منصوریان ساختمان تجاری در یکی از مناطق تهران دارد و یادم می‌آید در طول لیگ ما چهار روز چهار روز بازی داشتیم و مجبور بودیم از اول صبح تا ساعت 5 بعدازظهر که تمرین آغاز می‌شد در کمپ حجازی حاضر شویم و بازی رقبا را آنالیز کنیم و در مورد ارنج تیم حرف بزنیم من هیچ گروهی را ندیدم این همه وقت بگذارد درست است منصوریان چهار فست فوت دارد اما او شریک دارد و قرار نیست همه جا را خودش اداره کند من فکر می‌کنم زدن این حرف‌ها کار درستی نبود یا مثال دیگری می‌زنم آقای زمانی ادعا کرده که 60 درصد کارها و پول‌ها را آنها انجام می‌دادند همیشه گفتم ما اهالی فوتبال، مربیان، بازیکنان، رسانه‌ها و... به این فوتبال بدهکار هستیم و اگر فوتبال نباشد ما هم نیستیم. اگر آقای زمانی کاری برای باشگاه کرده وظیفه‌اش را انجام داده است همانطور که من مربی وظیفه دارم هر روز به محل تمرین تیم بروم تا آنجا هم که من می‌دانم علیرضا منصوریان به همراه افتخاری و توفیقی همیشه به دنبال گرفتن پول از اسپانسر بودند و آنها کارها را پیگیری می‌کردند گفتن این نوع حرف‌ها به نوعی خودزنی است و یادمان باشد که ما از یک خانواده هستیم و نباید اینگونه از هم انتقاد کنیم.

*کاش زمانی در تمرینات بود تا از دانش فنی او استفاده می‌کردیم!

فریبا در خصوص اینکه زمانی معتقد است علیرضا منصوریان در حد مربیگری استقلال نیست، گفت: من نمی‌دانم دانش حسن زمانی از نظر دانش چقدر است و ای کاش در این یک سال یک روز به محل تمرین می‌آمد و ما تخته و امکانات را در اختیارش را می‌گذاشتیم تا او مسائل فنی را به بازیکنان بگوید چون از او شناخت ندارم نمی‌توانم در مورد دانش فنی‌اش حرف بزنم. ولی آقای زمانی همیشه کلی‌گویی می‌کند و به صورت کلی انتقادهایش را مطرح می‌کند من در نه در جایگاه مدیرفنی بلکه به عنوان یک هوادار می‌گویم کاری که منصوریان و گروهش انجام داد بزرگ بود چون 10 جوان آینده‌دار را به این فوتبال معرفی کرد. استقلال در ابتدای فصل فرصت کافی نداشت و وقتی تیم سیزدهم جدول نایب قهرمان می‌شود ارزشش از قهرمانی کمتر نیست. من فکر می‌کنم باید نمودار استقلال در فصل گذشته را به مردم بسپاریم و قبول هم می‌کنم شکست بدی در امارات خوردیم و فکر می‌کنم اولین شخصی که بعد از باخت در رسانه‌ها مصاحبه کرد خود من بودم و از همه مردم عاجزانه خواستم ما را ببخشند اگر ما در نیم فصل به دنبال جذب تیموریان و جباروف بودیم دلیلش تجربه آنها برای مسابقات آسیایی بود که متأسفانه پنجره بسته شد و حالا هم نمی‌خواهم باز کنم چه کسی مقصر آن اتفاق بودند خیلی‌ها انتقاد کردند که اگر پنجره بسته نمی‌شد منصوریان سراغ جوانگرایی نمی‌رفت اما باید اعلام کنم که جوانگرایی ما از دیدار با سپاهان آغاز شد و ما از آن مسابقه سعی کردیم تیم را جوان کنیم.

*روشن شناسنامه استقلال است و نوع مصاحبه‌های او با زمانی فرق دارد

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص صحبت‌های حسن روشن مبنی براینکه نصرالله عبداللهی تغییر کرده و بهتاش فریبا هم حرف نمی‌زند، گفت: اولاً که حسن روشن نظرش را گفته و من در این زمینه ایرادی به او وارد نمی‌کنم. من شخصاً‌ به روشن علاقه‌مندم و زمانی که کوچک بودم عاشق فوتبال آقای روشن بودم. بعدها هم این افتخار را پیدا کردم که در کنار او فوتبال بازی کنم همین‌جا هم اعلام می‌کنم نوع مصاحبه‌های حسن روشن با زمانی فرق می‌کند و اصلاً نمی‌شود آنها را قیاس کرد. روشن فوتبالیستی بوده که سال‌ها زحمت کشیده و بارها خنده به دل هواداران استقلال آورده است او چه در رده ملی چه در رده باشگاهی به گردن فوتبال ما حق دارد و حق دارد که در مورد استقلال صحبت کند ولی به عنوان یک عضو کوچک خانواده استقلال از آقای روشن سؤالی دارم اول اینکه آیا در سال 52 که ما همین تعداد گل را از یک تیم رقیب خوردیم فوتبالیست‌های تیم ما بازی را کنار گذاشتند؟ و یا آیا مربی تیم را عوض کردند. آنها آمدند و از تلاش دست نکشیدند و هواداران هم به آنها کمک کردند و تیم شرایط خودش را پیدا کرد و چندین سال قهرمان ایران شد آیا باید به خاطر یک باخت باید این همه هجمه درست شود شخصاً هر وقت یک مربی می‌خواهد برای استقلال انتخاب شود خودم انتقاداتی را وارد می‌کنم ولی وقتی مربی انتخاب شد دیگر وظیفه‌ام حمایت و کمک کردن است. من همیشه با سرمربیان استقلال در ارتباط بودم و به آنها مشورت فکری می‌دادم. الان هم از قدیمی های استقلال می‌خواهم که کمک کنند این تیم بتواند در آسیا سری بلند کند. شما مطمئن باشید فصل بعد استقلال مدعی اصلی قهرمانی لیگ است و من در این موضوع شک ندارم.

*شاید من حرفهایی که روشن دوست دارد را نمی‌زنم!

وی ادامه داد: از روشن،جباری، قراب، کارگرجم و خیلی‌های دیگری که استخوان خورد کرده هستند می‌خواهم کمک‌حال باشگاه باشند. اگر استقلال 2 ستاره روی پیراهنش دارد لذتش برای ما است. ما باید ایرادها را بگوییم ولی خوبی‌ها را هم ببینیم. اگر حسن زمانی صحبت‌ها و انتقاداتی دارد آنها را باید در جلسات هیأت مدیره مطرح کند نه در رسانه‌ها مطمئن باشید هیأت مدیره هم انتقادات را به ما منتقل کند ما راهکارهای آنها را می‌شنویم و می‌بینیم ولی فقط اینکه اعتراض شود و راهکاری ندهیم کار درستی نیست. در یکی از رسانه‌ها خواندم که روشن مدعی شده من حرفی نمی‌زنم اما من در جواب آقای روشن می‌گویم که کلاً انسان آرامی هستم و جایی هم لازم باشد حرفم را مطرح می‌کنم فکر می‌کنم بعد از بازی با العین اولین شخصی بودم از میان کادر فنی مصاحبه کرده و از هواداران عذرخواهی کردم شاید آقای روشن کمتر رسانه‌ها را می‌بینند یا اینکه حرف‌هایی که ایشان انتظار دارد من بزنم را نمی‌زنم و به همین دلیل چنین مباحثی را مطرح کرده است. خواهش می‌کنم دوستان تجربیاتش را به ما بدهند و یا حتی اگر راهکارهای فنی دارند به ما ارائه کنند تا ما استفاده کنیم.

*باز هم از مردم عذر‌خواهی می‌کنم،امسال مدعی قهرمانی هستیم

وی در پایان صحبت‌هایش با فارس تأکید کرد: باز هم لازم می‌دانم مجدداً از تمامی طرفداران تیم استقلال عذرخواهی کنم و نوید سال بهتری را بدهم امیدوارم از فردا که چک بازیکنان پاس می‌شود قراردادها را ثبت کنیم و با انتخاب بازیکنان مناسب بستن تیم خوب به هواداران التیام بدهیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری