اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۷۰۴
لژیونر ایرانی تیم فوتبال آلکمار گفت:در جام جهانی برزیل تجربه زیادی کسب کردم و امیدوارم کارلوس کی‌روش برای مدتی طولانی مربی‌مان بماند.
۱۶:۴۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی که در خدمت تیم آ.زد.آلکمارهلند است، مصاحبه کرده است.

این رسانه ابتدا قبل از شروع گفت‌وگو عنوان کرد:زمانی که تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل حضور یافت، علیرضا جهانبخش 20 سال سن داشت. بعد از آن چه در رده باشگاهی و ملی این هافبک پیشرفت زیادی کرد.در بازی‌های برزیل، او از روی نیمکت در هر 3 مسابقه تیمش به میدان رفت و تجربه کسب کرد.

سایت کنفدراسیون از قول بازیکن کشورمان عنوان کرد:واقعا باورکردنی نبود.من به یک دوره جام جهانی رفته بودم و جوان‌ترین بازیکن کادر تیم ملی نیز محسوب می‌شدم.

این ستاره 22 ساله در مورد پیشرفت خود افزود: واقعا خوشحال بودم که در این تورنمنت هستم.چون توانستم چیزهای زیادی یادگرفته و ببینم بازیکنان بزرگ مقابل آرژانتین چطور کارکردند. حضور در جام جهانی بسیار تجربه عالی بود.مسابقاتی که به خاطرش 6 ماه تمرین کردیم. بهتر از این نمی‌توانست شود.چون فرصتی بود عالی تا قابلیت‌ها و پتانسیل بازی‌ام را نشان دهم.

سایت کنفدراسیون در ادامه عنوان کرد بعد از گذشت تقریبا 3 سال از آن رویداد اکنون تیم ملی ایران در آستانه راهیابی متوالی به جام جهانی قرارگرفته است.

به همین دلیل از قول جهانبخش و در مورد کارلوس کی‌روش عنوان کرد:او نقش اصلی را در تیم ما ایفا می‌کند.واقعا تجربه‌اش زیاد و عالی است.وقتی نتایج را مرور می‌کنیم، می‌بینیم که همه مردم از عملکرد تیم ملی زیر نظراو رضایت دارند.بازیکنان هم ارتباط واقعا خوبی با او دارند و کی‌روش نیز کار را برای ما راحت می‌کند. این ها همه نکاتی هستند که او را با دیگر مربیان متفاوت می‌سازد. ما بسیار خوشحالیم که برای او کار می‌کنیم و امیدواریم او را برای مدتی طولانی در اختیار داشته باشیم.

جهانبخش که در فوتبال هلند در تیم‌های ان.ایی.سی نایمخن و اکنون آلکمار کار کرده، نظرش را در مورد کشوری که به عنوان لژیونر در آن حضور دارد، نیز بیان کرد:هلند کشوری است که شما می‌توانید به عنوان فوتبالیست در آن رشد کنید. در آنجا روی بازیکن تمرکز زیادی دارند. همینطور شما در کنار دیگر بازیکنان کار می‌کنید و خود را در کنار بازیکنان با استعداد و جوان می‌بینید. این چیزها فوق‌العاده‌اند.آنها تمام آنچه را به شما کمک می‌کند پیشرفت کنید، دارند.از این جهت وقتی پیشنهاد نایمخن را دریافت کردم، ابتدا فکر نمی‌کردم به آنجا رفته و در این کشور و فرهنگش جا بیفتم.2 سال قبل به تیم آلکمار نقل مکان کردم که باشگاهی خوب است و تیمش در جمع 4 یا 5 تیم برتر هلند قراردارد.از این رو برای پیشرفت بازیکنان جوان فوق‌العاده است.

در این مصاحبه جهانبخش نظرش را نیز در مورد سردار آزمون نیز بیان کرد و گفت:او را از 5، 6 سال قبل می‌شناسم. ما هر دو برای تیم ملی زیر 19 ساله‌ها بازی می‌‌کردیم و دوستان خوب و صمیمی برای هم هستیم. همیشه از همدیگر حمایت به عمل آورده و در تیم ملی با شور و هیجان بازی کرده‌ایم. هر دو با هم پیشرفت کردیم و در سال‌های اخیر همراه با هم در تیم ملی بوده‌ایم.سردار واقعا کارش را خوب انجام می‌دهد.او به روسیه رفت و در لیگ قهرمانان اروپا گل‌های مهمی برای تیمش زد. حالا هم در تیم ملی بازیکنانی جوان در کنار با تجربه‌ها و همراه با کار گروهی داریم که خود همین عامل ، تیم ملی را قدرتمند ساخت و مشخص می‌کند چرا در آسیا قوی‌ترین هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری